Powered by Smartsupp Opel ASTRA J 2010-2015 Sports Tourer (P10) hátsótengely futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó hátsótengely,vonóhorog nélküli járművekhez

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 38-264139
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2715436
Termékfotó
Kyb futómű rugó hátsótengely
Gyártó: KYB
Cikkszám: RA6232
Kártyaszám: 1432511
16
19 040 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Jellemző méret:
E
Rugóforma:
Csavarrugó
Tömeg [kg]:
3,52
Vastagság 1 [mm]:
14
Külső átmérő [mm]:
145
Hossz [mm]:
321
Termékfotó
Suplex futómű rugó hátsótengely,308mm
Gyártó: SUPLEX
Cikkszám: 23556
Kártyaszám: 2715459
3
40 530 Ft-tól
Rugóforma:
Miniblokk
Beépítési oldal:
hátsótengely
huzalátmérő [mm]:
9,4
Huzalátmérő 1 [mm]:
14,5
Huzalátmérő 2 [mm]:
9,4
Hossz [mm]:
308
Külső átmérő [mm]:
143
Tömeg [kg]:
2,95
Rugóforma:
Változó rugóátmérőjű csavarrugó
Termékfotó
Suplex futómű rugó hátsótengely,309mm,kerékpártartóval szerelt járművekhez
Gyártó: SUPLEX
Cikkszám: 23557
Kártyaszám: 2715460
5
40 110 Ft-tól
Rugóforma:
Miniblokk
Beépítési oldal:
hátsótengely
huzalátmérő [mm]:
9,4
Huzalátmérő 1 [mm]:
14,55
Huzalátmérő 2 [mm]:
9,4
Hossz [mm]:
309
Külső átmérő [mm]:
142
Tömeg [kg]:
2,95
Rugóforma:
Változó rugóátmérőjű csavarrugó
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

OPEL (13299661)
OPEL (13345945)
OPEL (424402)
OPEL (424410)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Tovább olvasom

1.4 (35) benzin (1.4 16V 74kw 101LE 1398ccm) Eng.code: A14XER,B14XER Type id: 850

1.6 (35) benzin (1.6 16V 85kw 116LE 1598ccm) Eng.code: A16XER,B16XER Type id: 853

1.6 Turbo (35) benzin (1.6 16V 132kw 180LE 1598ccm) Eng.code: A16LET Type id: 927

1.7 CDTI (35) diesel (1.7 16V 92kw 125LE 1686ccm) Eng.code: A17DTR Type id: 1021

2.0 CDTI (35) diesel (2.0 16V 118kw 160LE 1956ccm) Eng.code: A20DTH Type id: 1026

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom