Powered by Smartsupp Opel CORSA C 2000-2009 (X01) elsőtengely futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó elsőtengely

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 37-133955
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2733563
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

OPEL (24406400)
OPEL (312106)
OPEL (9196095)

GENERAL MOTORS (009196095)
GENERAL MOTORS (024406400)
GENERAL MOTORS (09196095)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

1.3 CDTI (F08, F68) diesel (1.2 16V 51kw 70LE 1248ccm) Eng.code: Y13DT,Z13DT Type id: 17696

1.4 Twinport (F08, F68) benzin (1.4 16V 66kw 90LE 1364ccm) Eng.code: Z14XEP Type id: 18467

1.7 DTI (F08, F68) diesel (1.7 16V 55kw 75LE 1686ccm) Eng.code: Y17DT Type id: 14913

1.7 DTI 16V (F08, W5L) diesel (1.7 16V 55kw 75LE 1686ccm) Eng.code: Y17DT Type id: 16195

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom