Powered by Smartsupp Opel CORSA D 2006-2014 (S07) elsőtengely futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó elsőtengely,klímával szerelt járművekhez

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 36-218776
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2738425
Termékfotó
Kyb futómű rugó elsőtengely,346mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RH3330
Kártyaszám: 2737665
12
15 010 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Jellemző méret:
E
Rugóforma:
Csavarrugó
Tömeg [kg]:
1,52
Vastagság 1 [mm]:
12,3
Külső átmérő [mm]:
136
Hossz [mm]:
346
Termékfotó
Monroe futómű rugó elsőtengely
Gyártó: MONROE
Cikkszám: SP3550
Kártyaszám: 2737675
12
17 140 Ft-tól
Tömeg [kg]:
2,2
Garancia:
5 év garancia
Csomagolási hossz [cm]:
40,6
Csomagolási szélesség [cm]:
15,1
Csomagolási magasság [cm]:
15,2
Vámtarifa szám:
73 202 089
Termékfotó
Skf futómű rugó elsőtengely,342mm,persely nélkül,klímával szerelt járművekhez
Gyártó: SKF
Cikkszám: VKDL 33041
Kártyaszám: 3397852
3
17 870 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Hossz [mm]:
342
Tömeg [kg]:
1,8
Rugóforma:
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Külső átmérő [mm]:
138
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
persely nélkül
Menetek száma:
4,4
huzalátmérő [mm]:
12,25
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

OPEL (312312)
GENERAL MOTORS (93188967)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

1.3 CDTI (L08, L68) diesel (1.2 16V 55kw 75LE 1248ccm) Eng.code: A13DTC,Z13DTJ Type id: 19725

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom