Univerzális menü

Bilstein lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,alul szem

BILSTEIN - B4 OE Replacement
Cikkszám: 19-254418
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2739053
2 munkanap alatt beszerezhető 5 db.
Bolti ár:
37 970 Ft
-9%
Online ár:
34 520 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Boge lengéscsillapító gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: BOGE
Cikkszám: 27-N91-A
Kártyaszám: 2739059
4
36 060 Ft-tól
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Jellemző méret:
TT27/13X233A
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Termékfotó
Sachs lengéscsillapító gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 317 399
Kártyaszám: 2739067
4
25 160 Ft-tól
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Jellemző méret:
TT27/13X233A
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

OPEL (436989)
OPEL (436990)
GENERAL MOTORS (13435302)
GENERAL MOTORS (13435303)


További olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
Nem rugótartó lengéscsillapító
Lengéscsillapító rögzítés
alul szem
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Tovább olvasom

1.0 (08 68) Benzin 999 66kW (90LE) 999ccm B 10 XFLD 10 XFLF 10 XFL 107793

1.0 (08 68) Benzin 999 85kW (115LE) 999ccm B 10 XFTD 10 XFT 107794

1.2 (08 68) Benzin 1229 51kW (69LE) 1229ccm B 12 XEL 107795

1.3 CDTI (08 68) Dízel 1248 55kW (75LE) 1248ccm B 13 DTCB 13 DTN 107798

1.3 CDTI (08 68) Dízel 1248 70kW (95LE) 1248ccm B 13 DTEB 13 DTR 107799

1.4 (08 68) Benzin 1398 55kW (75LE) 1398ccm B 14 XEJ 108277

1.4 (08 68) Benzin 1398 66kW (90LE) 1398ccm B 14 XELD 14 XEL 107796

1.4 LPG (08 68) Benzin/Autógáz (LPG) 1398 64kW (87LE) 1398ccm B 14 XEL 120359

1.4 LPG (08 68) Benzin/Autógáz (LPG) 1398 66kW (90LE) 1398ccm B 14 XEL 112128

1.4 Turbo (08 68) Benzin 1364 110kW (150LE) 1364ccm B 14 NEHD 14 NEH 112130

1.4 Turbo (08 68) Benzin 1364 74kW (101LE) 1364ccm B 14 NEJD 14 NEJ 107797

1.2 (08) Benzin 1229 51kW (69LE) 1229ccm B 12 XEL 110026

1.3 CDTI (08) Dízel 1248 55kW (75LE) 1248ccm B 13 DTCB 13 DTN 110028

1.3 CDTI (08) Dízel 1248 70kW (95LE) 1248ccm B 13 DTEB 13 DTR 110029

1.4 (08) Benzin 1398 55kW (75LE) 1398ccm B 14 XEJ 110033

1.4 (08) Benzin 1398 66kW (90LE) 1398ccm B 14 XEL 110031

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom