Powered by Smartsupp Opel CROSSLAND X / CROSSLAND 2017- (P17, P2QO) hátsótengely lengéscsillapító
Univerzális menü

Bilstein lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül szem

BILSTEIN - B4 OE Replacement
Cikkszám: 19-288451
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2739684
2 munkanap alatt beszerezhető 4 db.
Bolti ár:
17 100 Ft
-12%
Online ár:
15 000 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Boge lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül szem
Gyártó: BOGE
Cikkszám: 32-U42-A
Kártyaszám: 1521904
20
31 340 Ft-tól
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Jellemző méret:
SE32/15X142A
Lengéscsillapító rögzítés:
felül szem
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Termékfotó
Sachs lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül szem
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 315 453
Kártyaszám: 1521917
16
19 920 Ft-tól
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Jellemző méret:
SE32/15X142A
Lengéscsillapító rögzítés:
felül szem
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Termékfotó
Monroe lengéscsillapító gáznyomásos,kétcsöves,felül szem
Gyártó: MONROE
Cikkszám: G1257
Kártyaszám: 1572635
29
22 350 Ft-tól
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító rögzítés:
felül szem
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Tömeg [kg]:
1,504
Hossz 1 [mm]:
340
Hossz 2 [mm]:
487
Garancia:
5 év garancia
Csomagolási hossz [cm]:
60
Csomagolási szélesség [cm]:
7,2
Csomagolási magasság [cm]:
7,2
Vámtarifa szám:
87 088 035
Garancia:
5 év garancia páronként cserélhető tartozékokkal
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

OPEL (3647912)
OPEL (3647918)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
Nem rugótartó lengéscsillapító
Lengéscsillapító rögzítés
felül szem
Lengéscsillapító rögzítés
alul szem
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Tovább olvasom

1.2 (75) benzin (1.2 12V 96kw 131LE 1199ccm) Eng.code: B12XHT(EB2DTS),D12XHT(EB2ADTS),F12XHT(EB2ADTS) Type id: 126414

1.2 benzin (1.2 12V 61kw 83LE 1199ccm) Eng.code: F12XE(EB2FA) Type id: 136916

1.5 (75) diesel (1.5 16V 81kw 110LE 1499ccm) Eng.code: F15DT(DV5RCE) Type id: 142600

1.5 Turbo D (75) diesel (1.5 16V 75kw 102LE 1499ccm) Eng.code: D15DT(DV5RD) Type id: 132184

1.5 Turbo D (75) diesel (1.5 16V 88kw 120LE 1499ccm) Eng.code: D15DTH(DV5RC),F15DTH(DV5RC) Type id: 133309

1.6 Turbo D (75) diesel (1.6 8V 73kw 99LE 1560ccm) Eng.code: B16DT(DV6FD) Type id: 126417

1.6 Turbo D (75) diesel (1.6 8V 85kw 116LE 1560ccm) Eng.code: B16DTH(DV6FC) Type id: 128186

1.6 Turbo D (75) diesel (1.6 8V 88kw 120LE 1560ccm) Eng.code: B16DTH(DV6FC) Type id: 126418

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom