Univerzális menü

Bilstein támcsapágy gólyaláb elsőtengely

B1 OE Replacement
Cikkszám: 12-243952
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2745198
1 munkanap alatt beszerezhető 1 db.
Bolti ár:
17 610 Ft
-12%
Online ár:
15 450 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 15:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól; 15:00 után leadott rendelés esetén 3 munkanap múlva lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanygok folyadékok elektromos alkatrészek visszáruzása nem lehetséges. A visszáruzandó tételeket sérülés mentes eredeti csomagolásban hat napon belül vesszük vissza. Cseredarabok mechanikai sérülés mentesen tisztán gyári csomagolásban visszáruzhatóak. (130)

Termékfotó
Febi Bilstein támcsapágy gólyaláb gumi/fém,első tengely bal,első tengely jobb
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 40632
Kártyaszám: 1439746
34
15 060 Ft-tól
Vastagság [mm]:
51
Magasság [mm]:
51
Külső átmérő [mm]:
127
Anyag:
Gumi/fém
Beépítési oldal:
Első tengely kétoldali
Tömeg [kg]:
0,805
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
görgőscsapággyal
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapággyal
Beépítési oldal:
elsőtengely
Termékfotó
Swag támcsapágy gólyaláb első tengely bal,első tengely jobb
Gyártó: Swag
Cikkszám: 40 94 0632
Kártyaszám: 1439771
27
17 380 Ft-tól
Vastagság [mm]:
51
Magasság [mm]:
51
Külső átmérő [mm]:
127
Beépítési oldal:
Első tengely kétoldali
Tömeg [kg]:
0,805
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
görgőscsapággyal
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapággyal
Beépítési oldal:
elsőtengely
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

OPEL (344469)
OPEL (344958)
GENERAL MOTORS (13500664)
GENERAL MOTORS (13503549)


További olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

1.4 (68) Benzin 1364 103kW (140LE) 1364ccm A 14 NETB 14 NET 10450

1.4 LPG (68) Benzin/Autógáz (LPG) 1364 103kW (140LE) 1364ccm A 14 NETB 14 NET 56787

1.6 (68) Benzin 1598 85kW (116LE) 1598ccm A 16 XER 28214

1.6 CDTi (68) Dízel 1598 100kW (136LE) 1598ccm B 16 DTH 115678

1.6 CDTi (68) Dízel 1598 88kW (120LE) 1598ccm B 16 DTJ 115679

1.6 SIDI (68) Benzin 1598 125kW (170LE) 1598ccm A 16 XHTB 16 SHL 59252

1.6 Turbo (68) Benzin 1598 132kW (180LE) 1598ccm A 16 LET 31120

1.8 (68) Benzin 1796 103kW (140LE) 1796ccm A 18 XERB 18 XER 28215

2.0 Biturbo CDTI (68) Dízel 1956 140kW (190LE) 1956ccm A 20 DTR 29930

2.0 Biturbo CDTI (68) Dízel 1956 143kW (195LE) 1956ccm A 20 DTR 13727

2.0 Biturbo CDTI 4x4 (68) Dízel 1956 140kW (190LE) 1956ccm A 20 DTR 31122

2.0 Biturbo CDTI 4x4 (68) Dízel 1956 143kW (195LE) 1956ccm A 20 DTR 13729

2.0 CDTI (68) Dízel 1956 103kW (140LE) 1956ccm A 20 DTE 20739

2.0 CDTI (68) Dízel 1956 118kW (160LE) 1956ccm A 20 DTH 28220

2.0 CDTI (68) Dízel 1956 120kW (163LE) 1956ccm A 20 DTH 24303

2.0 CDTI (68) Dízel 1956 125kW (170LE) 1956ccm B 20 DTH 109270

2.0 CDTI (68) Dízel 1956 81kW (110LE) 1956ccm A 20 DTCA 20 DTL 28218

2.0 CDTI (68) Dízel 1956 88kW (120LE) 1956ccm A 20 DTE 59257

2.0 CDTI (68) Dízel 1956 96kW (131LE) 1956ccm A 20 DTA 20 DTJ 28219

2.0 CDTI 4x4 (68) Dízel 1956 118kW (160LE) 1956ccm A 20 DTH 33844

2.0 CDTI 4x4 (68) Dízel 1956 120kW (163LE) 1956ccm A 20 DTH 29806

2.0 CDTI 4x4 (68) Dízel 1956 125kW (170LE) 1956ccm B 20 DTH 109271

2.0 E85 Turbo (68) Benzin/Etanol 1998 162kW (220LE) 1998ccm A 20 NFT 9295

2.0 Turbo (68) Benzin 1998 162kW (220LE) 1998ccm A 20 NHT 28216

2.0 Turbo (68) Benzin 1998 184kW (250LE) 1998ccm A 20 NHTB 20 NHT 105642

2.0 Turbo 4x4 (68) Benzin 1998 162kW (220LE) 1998ccm A 20 NHT 31121

2.0 Turbo 4x4 (68) Benzin 1998 184kW (250LE) 1998ccm A 20 NFTA 20 NHTB 20 NHT 12045

2.8 V6 Turbo 4x4 (68) Benzin 2792 191kW (260LE) 2792ccm A 28 NET 28217

2.8 V6 Turbo OPC 4x4 (68) Benzin 2792 239kW (325LE) 2792ccm A 28 NERB 28 NER 32069

1.4 (35) Benzin 1364 103kW (140LE) 1364ccm A 14 NETB 14 NET 12038

1.4 LPG (35) Benzin/Autógáz (LPG) 1364 103kW (140LE) 1364ccm A 14 NETB 14 NET 56786

1.6 (35) Benzin 1598 85kW (116LE) 1598ccm A 16 XER 29923

1.6 CDTi (35) Dízel 1598 100kW (136LE) 1598ccm B 16 DTH 115685

1.6 CDTi (35) Dízel 1598 88kW (120LE) 1598ccm B 16 DTJ 115684

1.6 SIDI (35) Benzin 1598 125kW (170LE) 1598ccm A 16 XHTB 16 SHL 59254

1.6 Turbo (35) Benzin 1598 132kW (180LE) 1598ccm A 16 LET 30963

1.8 (35) Benzin 1796 103kW (140LE) 1796ccm A 18 XERB 18 XER 29924

2.0 Biturbo CDTI (35) Dízel 1956 140kW (190LE) 1956ccm A 20 DTR 29932

2.0 Biturbo CDTI (35) Dízel 1956 143kW (195LE) 1956ccm A 20 DTR 13737

2.0 Biturbo CDTI 4x4 (35) Dízel 1956 140kW (190LE) 1956ccm A 20 DTR 31124

2.0 Biturbo CDTI 4x4 (35) Dízel 1956 143kW (195LE) 1956ccm A 20 DTR 13736

2.0 CDTI (35) Dízel 1956 103kW (140LE) 1956ccm A 20 DTE 27483

2.0 CDTI (35) Dízel 1956 118kW (160LE) 1956ccm A 20 DTH 29929

2.0 CDTI (35) Dízel 1956 120kW (163LE) 1956ccm A 20 DTH 26883

2.0 CDTI (35) Dízel 1956 125kW (170LE) 1956ccm B 20 DTH 109274

2.0 CDTI (35) Dízel 1956 81kW (110LE) 1956ccm A 20 DTCA 20 DTL 29927

2.0 CDTI (35) Dízel 1956 88kW (120LE) 1956ccm A 20 DTE 59255

2.0 CDTI (35) Dízel 1956 96kW (131LE) 1956ccm A 20 DTA 20 DTJ 29928

2.0 CDTI 4x4 (35) Dízel 1956 118kW (160LE) 1956ccm A 20 DTH 33847

2.0 CDTI 4x4 (35) Dízel 1956 120kW (163LE) 1956ccm A 20 DTH 23849

2.0 CDTI 4x4 (35) Dízel 1956 125kW (170LE) 1956ccm B 20 DTH 109275

2.0 E85 Turbo (35) Benzin/Etanol 1998 162kW (220LE) 1998ccm A 20 NFT 9296

2.0 Turbo (35) Benzin 1998 162kW (220LE) 1998ccm A 20 NHT 29925

2.0 Turbo (35) Benzin 1998 184kW (250LE) 1998ccm A 20 NHTB 20 NHT 105641

2.0 Turbo 4x4 (35) Benzin 1998 162kW (220LE) 1998ccm A 20 NHT 30887

2.0 Turbo 4x4 (35) Benzin 1998 184kW (250LE) 1998ccm A 20 NFTA 20 NHTB 20 NHT 12037

2.8 V6 Turbo 4x4 (35) Benzin 2792 191kW (260LE) 2792ccm A 28 NET 29926

2.8 V6 Turbo OPC 4x4 (35) Benzin 2792 239kW (325LE) 2792ccm A 28 NERB 28 NER 32071

1.4 (69) Benzin 1364 103kW (140LE) 1364ccm A 14 NETB 14 NET 10451

1.4 LPG (69) Benzin/Autógáz (LPG) 1364 103kW (140LE) 1364ccm A 14 NETB 14 NET 56788

1.6 (69) Benzin 1598 85kW (116LE) 1598ccm A 16 XER 28221

1.6 CDTi (69) Dízel 1598 100kW (136LE) 1598ccm B 16 DTH 115682

1.6 CDTi (69) Dízel 1598 88kW (120LE) 1598ccm B 16 DTJ 115681

1.6 SIDI (69) Benzin 1598 125kW (170LE) 1598ccm A 16 XHTB 16 SHL 59253

1.6 Turbo (69) Benzin 1598 132kW (180LE) 1598ccm A 16 LET 30962

1.8 (69) Benzin 1796 103kW (140LE) 1796ccm A 18 XERB 18 XER 28222

2.0 Biturbo CDTI (69) Dízel 1956 143kW (195LE) 1956ccm A 20 DTR 13732

2.0 Biturbo CDTI 4x4 (69) Dízel 1956 140kW (190LE) 1956ccm A 20 DTR 31123

2.0 Biturbo CDTI 4x4 (69) Dízel 1956 143kW (195LE) 1956ccm A 20 DTR 13734

2.0 CDTI (69) Dízel 1956 103kW (140LE) 1956ccm A 20 DTE 20737

2.0 CDTI (69) Dízel 1956 118kW (160LE) 1956ccm A 20 DTH 28227

2.0 CDTI (69) Dízel 1956 120kW (163LE) 1956ccm A 20 DTH 26831

2.0 CDTI (69) Dízel 1956 125kW (170LE) 1956ccm B 20 DTH 109273

2.0 CDTI (69) Dízel 1956 81kW (110LE) 1956ccm A 20 DTCA 20 DTL 28225

2.0 CDTI (69) Dízel 1956 88kW (120LE) 1956ccm A 20 DTE 59256

2.0 CDTI (69) Dízel 1956 96kW (131LE) 1956ccm A 20 DTA 20 DTJ 28226

2.0 CDTI 4x4 (69) Dízel 1956 118kW (160LE) 1956ccm A 20 DTH 33845

2.0 CDTI 4x4 (69) Dízel 1956 120kW (163LE) 1956ccm A 20 DTH 33191

2.0 CDTI 4x4 (69) Dízel 1956 125kW (170LE) 1956ccm B 20 DTH 109272

2.0 Turbo (69) Benzin 1998 162kW (220LE) 1998ccm A 20 NHT 28223

2.0 Turbo (69) Benzin 1998 184kW (250LE) 1998ccm A 20 NHTB 20 NHT 105643

2.0 Turbo 4x4 (69) Benzin 1998 162kW (220LE) 1998ccm A 20 NHT 30886

2.0 Turbo 4x4 (69) Benzin 1998 184kW (250LE) 1998ccm A 20 NFTA 20 NHTB 20 NHT 12050

2.0 Turbo E85 (69) Benzin/Etanol 1998 162kW (220LE) 1998ccm A 20 NFT 9612

2.8 V6 Turbo 4x4 (69) Benzin 2792 191kW (260LE) 2792ccm A 28 NET 28224

2.8 V6 Turbo OPC 4x4 (69) Benzin 2792 239kW (325LE) 2792ccm A 28 NERB 28 NER 32070

1.6 Turbo Benzin 1598 132kW (180LE) 1598ccm A 16 LET 33498

2.0 TTiD Dízel 1956 140kW (190LE) 1956ccm A 20 DTR 418

2.0 TTiD XWD Dízel 1956 140kW (190LE) 1956ccm A 20 DTR 79

2.0 TiD Dízel 1956 118kW (160LE) 1956ccm A 20 DTH 33504

2.0 Turbo Benzin 1998 162kW (220LE) 1998ccm A 20 NHT 33499

2.0 Turbo XWD Benzin 1998 162kW (220LE) 1998ccm A 20 NHT 33501

2.0 t BioPower Benzin/Etanol 1998 162kW (220LE) 1998ccm A 20 NFT 33500

2.0 t BioPower XWD Benzin/Etanol 1998 162kW (220LE) 1998ccm A 20 NHT 33502

2.8 Turbo V6 XWD Benzin 2792 221kW (301LE) 2792ccm A 28 NER 33503

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom