Powered by Smartsupp Opel INSIGNIA A 2008-2017 Sports Tourer (G09) hátsótengely futómű rugó
Univerzális menü

Sachs futómű rugó 301mm,hátsótengely,vonóhorog nélküli járművekhez

Opel Insignia
Cikkszám: 994 313
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 2747741
Termékfotó
Monroe futómű rugó hátsótengely
Gyártó: MONROE
Cikkszám: SP3927
Kártyaszám: 2747658
10
34 210 Ft-tól
Tömeg [kg]:
2,97
Rugóforma:
Miniblokk
Rugóforma:
Változó rugóátmérőjű csavarrugó
Garancia:
5 év garancia
Csomagolási hossz [cm]:
40,6
Csomagolási szélesség [cm]:
15,1
Csomagolási magasság [cm]:
15,2
Hossz [mm]:
298
Külső átmérő [mm]:
137
Belső átmérő 1 [mm]:
47
Belső átmérő 2 [mm]:
47
Drót átmérőtől [mm]:
9,8
Drótátmérőig [mm]:
14,8
Csomagolási hossz [mm]:
40,6
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

OPEL (424140)
OPEL (13276204)


Tovább olvasom
Jellemző méret
D
Hossz [mm]
301
Külső átmérő [mm]
137
Átmérő 1 [mm]
9,5
Átmérő 2 [mm]
15
Átmérő 3 [mm]
9,5
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

1.4 (35) benzin (1.4 16V 103kw 140LE 1364ccm) Eng.code: A14NET,B14NET Type id: 12038

1.6 CDTi (35) diesel (1.6 16V 100kw 136LE 1598ccm) Eng.code: B16DTH Type id: 115685

1.6 CDTi (35) diesel (1.6 16V 88kw 120LE 1598ccm) Eng.code: B16DTJ Type id: 115684

2.0 Biturbo CDTI (35) diesel (2.0 16V 140kw 190LE 1956ccm) Eng.code: A20DTR Type id: 29932

2.0 Biturbo CDTI (35) diesel (2.0 16V 143kw 195LE 1956ccm) Eng.code: A20DTR Type id: 13737

2.0 CDTI (35) diesel (2.0 16V 103kw 140LE 1956ccm) Eng.code: A20DTE Type id: 27483

2.0 CDTI (35) diesel (2.0 16V 88kw 120LE 1956ccm) Eng.code: A20DTE Type id: 59255

2.0 CDTI (35) diesel (2.0 16V 96kw 131LE 1956ccm) Eng.code: A20DT,A20DTJ Type id: 29928

2.0 Turbo (35) benzin (2.0 16V 184kw 250LE 1998ccm) Eng.code: A20NHT,B20NHT Type id: 105641

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom