Powered by Smartsupp Opel MERIVA A 2003-2010 egyterű (X03) elsőtengely futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó elsőtengely

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 36-202133
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2751292
Termékfotó
Kyb futómű rugó elsőtengely,295mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RH2683
Kártyaszám: 2750997
15
12 220 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Futómű:
szabványos futóművel szerelt járművekhez
Jellemző méret:
E
Rugóforma:
Csavarrugó
Tömeg [kg]:
2
Vastagság 1 [mm]:
12,5
Külső átmérő [mm]:
132
Hossz [mm]:
295
Termékfotó
Kyb futómű rugó elsőtengely,303mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RH3334
Kártyaszám: 2751297
22
17 880 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Futómű:
szabványos futóművel szerelt járművekhez
Jellemző méret:
E
Rugóforma:
Csavarrugó
Tömeg [kg]:
2,03
Vastagság 1 [mm]:
12,8
Külső átmérő [mm]:
132
Hossz [mm]:
303
További termékek
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

1.3 CDTI (E75) diesel (1.2 16V 51kw 69LE 1248ccm) Eng.code: Y13DT,Z13DT Type id: 22560

1.3 CDTI (E75) diesel (1.2 16V 55kw 75LE 1248ccm) Eng.code: Z13DTJ Type id: 19290

1.7 CDTI (E75) diesel (1.7 16V 74kw 100LE 1686ccm) Eng.code: Z17DT,Z17DTH Type id: 17205

1.7 DTI (E75) diesel (1.7 16V 55kw 75LE 1686ccm) Eng.code: Y17DT Type id: 16842

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom