Powered by Smartsupp Opel MERIVA B 2010-2017 egyterű (S10) elsőtengely torony csapágy gólyaláb
Univerzális menü

Bilstein támcsapágy gólyaláb

B1 OE Replacement
Cikkszám: 12-307029
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2751948
Termékfotó
Febi Bilstein támcsapágy gólyaláb gumi/fém,első tengely bal,első tengely jobb
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 170497
Kártyaszám: 2751950
22
5 380 Ft-tól
Anyag:
Gumi/fém
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Tömeg [kg]:
0,32
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
OE-számhoz:
03 44 570
Beépítési oldal:
elsőtengely
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Szervizinformáció figyelembe veendő:
Termékfotó
Sachs támcsapágy gólyaláb első tengely bal,első tengely jobb
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 802 562
Kártyaszám: 2751953
5
7 250 Ft-tól
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Tengelyenként:
2
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
OE-számhoz:
13293570
OE-számhoz:
3 44 570
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

OPEL (344570)
GENERAL MOTORS (13293570)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

1.3 CDTI (75) diesel (1.2 16V 70kw 95LE 1248ccm) Eng.code: A13DTE Type id: 33852

1.4 (75) benzin (1.4 16V 103kw 140LE 1364ccm) Eng.code: A14NET,B14NET Type id: 33061

1.4 (75) benzin (1.4 16V 88kw 120LE 1364ccm) Eng.code: A14NEL,B14NEL Type id: 33060

1.6 CDTI (75) diesel (1.6 16V 70kw 95LE 1598ccm) Eng.code: B16DTC Type id: 100856

1.6 CDTI (75) diesel (1.6 16V 81kw 110LE 1598ccm) Eng.code: B16DTE,B16DTL,B16DTN Type id: 100498

1.6 CDTi (75) diesel (1.6 16V 100kw 136LE 1598ccm) Eng.code: B16DTH Type id: 100738

1.7 CDTI (75) diesel (1.7 16V 74kw 100LE 1686ccm) Eng.code: A17DT Type id: 33062

1.7 CDTI (75) diesel (1.7 16V 81kw 110LE 1686ccm) Eng.code: A17DTC,A17DTI Type id: 33853

1.7 CDTI (75) diesel (1.7 16V 96kw 131LE 1686ccm) Eng.code: A17DTS Type id: 33854

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom