Univerzális menü

Bilstein lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,alul szem

BILSTEIN - B4 OE Replacement
Cikkszám: 19-020006
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2763640
2 munkanap alatt beszerezhető 2 db.
Bolti ár:
29 440 Ft
-9%
Online ár:
26 770 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 11:00-ig leadott rendelés másnap; 11:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 11:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés 2 munkanap múlva 9:00-tól; 11:00 után leadott esetén 3 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 11:00-ig leadott rendelést másnap; 11:00 után leadott rendelést 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanyagok folyadékok patent izzó nem visszáruzható! Visszáruzandó alkatrészeket hat napon belül eredeti csomagolásban sértetlenül vesszük vissza. Cseredarabokat tisztán sértetlenül ledugózva eredeti csomagolásban 1 éven belül vesszük vissza. (33)

Termékfotó
Japanparts lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: JAPANPARTS
Cikkszám: MM-00348
Kártyaszám: 2763648
19
8 930 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Termékfotó
Kyb lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: KYB
Cikkszám: 343216
Kártyaszám: 2763661
8
18 930 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Termékfotó
Monroe lengéscsillapító olajnyomásos,kétcsöves,alul szem
Gyártó: MONROE
Cikkszám: R3425
Kártyaszám: 2763680
27
18 310 Ft-tól
Lengéscsillapító fajtája:
olajnyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Csillapító visszahúzó rugó nélkül
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Tömeg [kg]:
1,7
Hossz 1 [mm]:
386
Hossz 2 [mm]:
668
töltött:
Csomagolási hossz [mm]:
50,5
Csomagolási szélesség [cm]:
6,4
Csomagolási magasság [cm]:
6,4
Vámtarifa szám:
87 088 035
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Garancia:
5 év garancia páronként cserélhető tartozékokkal
További termékek
Beépítési oldal
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
Nem rugótartó lengéscsillapító
Lengéscsillapító rögzítés
alul szem
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Tovább olvasom

1.8 (F19 M19 N19) Benzin 1796 65kW (88LE) 1796ccm E 18 NVR 1221

1.8 (F19 M19 N19) Benzin 1796 85kW (115LE) 1796ccm 18 SEH 1223

1.8 N (F19 M19 N19) Benzin 1796 60kW (82LE) 1796ccm 18 NV 1220

1.8 N (F19 M19 N19) Benzin 1796 63kW (86LE) 1796ccm 18 SV 59277

1.8 S (F19 M19 N19) Benzin 1796 66kW (90LE) 1796ccm 18 NV18 SV 1222

2.0 (F19 M19 N19) Benzin 1998 73kW (99LE) 1998ccm C 20 NEJ 1230

2.0 (F19 M19 N19) Benzin 1998 74kW (100LE) 1998ccm C 20 NEF 1229

2.0 (F19 M19 N19) Benzin 1998 90kW (122LE) 1998ccm 20 SE 1224

2.0 i (F19 M19 N19) Benzin 1998 85kW (115LE) 1998ccm C 20 NE 1231

2.3 D (F19 M19 N19) Dízel 2260 54kW (73LE) 2260ccm 23 YD 1227

2.3 TD (F19 M19 N19) Dízel 2260 66kW (90LE) 2260ccm 23 YDT 1226

2.3 TD Interc. (F19 M19 N19) Dízel 2260 74kW (100LE) 2260ccm 23 DTR 1228

2.4 i (F19 M19 N19) Benzin 2410 92kW (125LE) 2410ccm C 24 NE 1232

2.6 i (F19 M19 N19) Benzin 2594 110kW (150LE) 2594ccm C 26 NE 1233

3.0 (3000) (F19 M19 N19) Benzin 2969 115kW (156LE) 2969ccm C 30 LE 1225

3.0 (3000) (F19 M19 N19) Benzin 2969 130kW (177LE) 2969ccm 30 NE 1234

3.0 (3000) Cat (F19 M19 N19) Benzin 2969 130kW (177LE) 2969ccm C 30 NE 7179

3.0 24V (3000) (F19 M19 N19) Benzin 2969 147kW (200LE) 2969ccm C 30 SEJ 1235

3.0 24V (3000) (F19 M19 N19) Benzin 2969 150kW (204LE) 2969ccm C 30 SE 1236

1.8 S 4x4 (F19 M19) Benzin 1796 65kW (88LE) 1796ccm E 18 NVR 994

2.0 i 16V 4x4 (F19 M19) Benzin 1998 100kW (136LE) 1998ccm X 20 XEV 3872

2.0 i 4x4 (F19 M19) Benzin 1998 85kW (115LE) 1998ccm 20 NE 1003

2.0 i 4x4 (F19 M19) Benzin 1998 95kW (129LE) 1998ccm 20 SEH 1007

2.0 i Cat 4x4 (F19 M19) Benzin 1998 85kW (116LE) 1998ccm C 20 NE 7184

2.0 i Turbo 4x4 (F19 M19) Benzin 1998 150kW (204LE) 1998ccm C 20 LET 1023

2000 16V 4x4 (F19 M19) Benzin 1998 110kW (150LE) 1998ccm 20 XEJ 1022

2000/GT 16V (F19 M19) Benzin 1998 110kW (150LE) 1998ccm 20 XEJ 1018

2000/GT 16V Cat (F19 M19) Benzin 1998 110kW (150LE) 1998ccm C 20 XE 7185

2000/GT 16V Cat 4x4 (F19 M19) Benzin 1998 110kW (150LE) 1998ccm C 20 XE 7186

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom