Univerzális menü

Bilstein lengéscsillapító elsőtengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó

BILSTEIN - B4 OE Replacement
Cikkszám: 22-031204
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2763641
2 munkanap alatt beszerezhető 1 db.
Bolti ár:
42 150 Ft
-9%
Online ár:
38 320 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Monroe lengéscsillapító olajnyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: MONROE
Cikkszám: 11528
Kártyaszám: 2763678
30
38 380 Ft-tól
Lengéscsillapító fajtája:
olajnyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés:
alul bilincs
Tömeg [kg]:
5,9
Garancia:
5 év garancia páronként cserélhető tartozékokkal
A javasolt tartozék cikkszáma:
MK065
A javasolt tartozék cikkszáma:
PK064
Csomagolási hossz [mm]:
57,5
Csomagolási szélesség [cm]:
20,3
Csomagolási magasság [cm]:
20,3
Vámtarifa szám:
87 088 035
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

OPEL (90443254)
OPEL (90443255)


További olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
Gólyaláb
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés
alul bilincs
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Tovább olvasom

1.8 (F19 M19 N19) Benzin 1796 65kW (88LE) 1796ccm E 18 NVR 1221

1.8 (F19 M19 N19) Benzin 1796 85kW (115LE) 1796ccm 18 SEH 1223

1.8 N (F19 M19 N19) Benzin 1796 60kW (82LE) 1796ccm 18 NV 1220

1.8 N (F19 M19 N19) Benzin 1796 63kW (86LE) 1796ccm 18 SV 59277

1.8 S (F19 M19 N19) Benzin 1796 66kW (90LE) 1796ccm 18 NV18 SV 1222

2.0 (F19 M19 N19) Benzin 1998 73kW (99LE) 1998ccm C 20 NEJ 1230

2.0 (F19 M19 N19) Benzin 1998 74kW (100LE) 1998ccm C 20 NEF 1229

2.0 (F19 M19 N19) Benzin 1998 90kW (122LE) 1998ccm 20 SE 1224

2.0 i (F19 M19 N19) Benzin 1998 85kW (115LE) 1998ccm C 20 NE 1231

2.3 D (F19 M19 N19) Dízel 2260 54kW (73LE) 2260ccm 23 YD 1227

2.3 TD (F19 M19 N19) Dízel 2260 66kW (90LE) 2260ccm 23 YDT 1226

2.3 TD Interc. (F19 M19 N19) Dízel 2260 74kW (100LE) 2260ccm 23 DTR 1228

2.4 i (F19 M19 N19) Benzin 2410 92kW (125LE) 2410ccm C 24 NE 1232

2.6 i (F19 M19 N19) Benzin 2594 110kW (150LE) 2594ccm C 26 NE 1233

3.0 (3000) (F19 M19 N19) Benzin 2969 115kW (156LE) 2969ccm C 30 LE 1225

3.0 (3000) (F19 M19 N19) Benzin 2969 130kW (177LE) 2969ccm 30 NE 1234

3.0 (3000) Cat (F19 M19 N19) Benzin 2969 130kW (177LE) 2969ccm C 30 NE 7179

3.0 24V (3000) (F19 M19 N19) Benzin 2969 147kW (200LE) 2969ccm C 30 SEJ 1235

3.0 24V (3000) (F19 M19 N19) Benzin 2969 150kW (204LE) 2969ccm C 30 SE 1236

1.8 (F35 M35) Benzin 1796 65kW (88LE) 1796ccm E 18 NVR 1238

1.8 (F35 M35) Benzin 1796 85kW (115LE) 1796ccm 18 SEH 1240

1.8 N (F35 M35) Benzin 1796 60kW (82LE) 1796ccm 18 NV 1237

1.8 N (F35 M35) Benzin 1796 63kW (86LE) 1796ccm 18 SV 59278

1.8 S (F35 M35) Benzin 1796 66kW (90LE) 1796ccm 18 SV 1239

2.0 (F35 M35) Benzin 1998 74kW (100LE) 1998ccm C 20 NEF 1245

2.0 (F35 M35) Benzin 1998 85kW (116LE) 1998ccm C 20 NE 23549

2.0 (F35 M35) Benzin 1998 90kW (122LE) 1998ccm 20 SE 1241

2.0 i (F35 M35) Benzin 1998 73kW (99LE) 1998ccm C 20 NEJ 1246

2.0 i (F35 M35) Benzin 1998 85kW (115LE) 1998ccm C 20 NE 1247

2.3 D (F35 M35) Dízel 2260 54kW (73LE) 2260ccm 23 YD 1243

2.3 TD (F35 M35) Dízel 2260 66kW (90LE) 2260ccm 23 YDT 1242

2.3 TD Interc. (F35 M35) Dízel 2260 74kW (100LE) 2260ccm 23 DTR 1244

2.4 i (F35 M35) Benzin 2410 92kW (125LE) 2410ccm C 24 NE 1248

2.6 i (F35 M35) Benzin 2594 110kW (150LE) 2594ccm C 26 NE 1249

3.0 (F35 M35) Benzin 2969 115kW (156LE) 2969ccm C 30 LE 9225

3.0 (F35 M35) Benzin 2969 130kW (177LE) 2969ccm 30 NE 14242

3.0 24V (F35 M35) Benzin 2969 147kW (200LE) 2969ccm C 30 SEJ 1251

3.0 24V Omega 3000 (F35 M35) Benzin 2969 150kW (204LE) 2969ccm C 30 SE 30475

3.0 Cat (F35 M35) Benzin 2969 130kW (177LE) 2969ccm C 30 NE 1250

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom