Univerzális menü

Bilstein lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,alul szem

BILSTEIN - B4 OE Replacement
Cikkszám: 19-028552
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2770780
2 munkanap alatt beszerezhető 1 db.
Bolti ár:
41 990 Ft
-9%
Online ár:
38 170 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Monroe lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,alul szem
Gyártó: MONROE
Cikkszám: 25479
Kártyaszám: 2770786
33
18 770 Ft-tól
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Csillapító visszahúzó rugó nélkül
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Tömeg [kg]:
2,6
Furatátmérő [mm]:
35
Hossz 1 [mm]:
325
Hossz 2 [mm]:
538
Garancia:
5 év garancia
töltött:
dugattyúrúd átmérő [mm]:
15,8
Csomagolási hossz [mm]:
50,5
Csomagolási szélesség [cm]:
6,4
Csomagolási magasság [cm]:
6,4
Vámtarifa szám:
87 088 035
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Garancia:
5 év garancia páronként cserélhető tartozékokkal
Termékfotó
Sachs lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 105 841
Kártyaszám: 2770789
5
20 980 Ft-tól
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Jellemző méret:
SEOV30X215
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

OPEL (436096)
OPEL (436108)
OPEL (436228)
OPEL (90447386)
OPEL (90496519)
OPEL (90512749)

DACIA (90496519)
DACIA (90512749)


További olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
Nem rugótartó lengéscsillapító
Lengéscsillapító rögzítés
alul szem
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Tovább olvasom

2.0 (F35 M35 P35) Benzin 1998 85kW (116LE) 1998ccm X 20 SE 3863

2.0 16V (F35 M35 P35) Benzin 1998 100kW (136LE) 1998ccm X 20 XEV 3864

2.0 DTI 16V (F35 M35 P35) Dízel 1995 74kW (101LE) 1995ccm X 20 DTH 9008

2.2 16V (F35 M35 P35) Benzin 2198 106kW (144LE) 2198ccm Y 22 XEZ 22 XE 13648

2.2 DTI 16V (F35 M35 P35) Dízel 2171 81kW (110LE) 2171ccm Y 22 DTH 23439

2.2 DTI 16V (F35 M35 P35) Dízel 2171 88kW (120LE) 2171ccm Y 22 DTH 15324

2.5 DTI (F35 M35 P35) Dízel 2498 110kW (150LE) 2498ccm Y 25 DTY 25 TD 16255

2.5 TD (F35 M35 P35) Dízel 2498 96kW (131LE) 2498ccm U 25 DTU 25 TDX 25 DTX 25 TD 3866

2.5 V6 (F35 M35 P35) Benzin 2498 125kW (170LE) 2498ccm X 25 XE 3865

2.6 V6 (F35 M35 P35) Benzin 2597 132kW (180LE) 2597ccm Y 26 SE 15326

3.0 V6 (F35 M35 P35) Benzin 2962 155kW (211LE) 2962ccm X 30 XE 3867

3.2 V6 (F35 M35 P35) Benzin 3175 160kW (218LE) 3175ccm Y 32 SE 15809

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom