Powered by Smartsupp Opel VECTRA C 2002-2009 (Z02) elsőtengely futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó elsőtengely,teljesen automata

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 37-154608
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2771670
2 munkanap alatt beszerezhető 10 db.
Bolti ár:
20 600 Ft
-12%
Online ár:
18 070 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Sachs futómű rugó 357mm
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 998 027
Kártyaszám: 2773603
14
18 200 Ft-tól
Jellemző méret:
CC-SL
Külső átmérő [mm]:
160
Átmérő [mm]:
13,25
Hossz [mm]:
357
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

OPEL (13172595)
OPEL (312215)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

1.8 (F48) benzin (1.8 16V 103kw 140LE 1796ccm) Eng.code: Z18XER Type id: 19361

1.8 (F48) benzin (1.8 16V 90kw 122LE 1796ccm) Eng.code: Z18XE Type id: 17207

1.9 CDTI (F48) diesel (1.9 16V 110kw 150LE 1910ccm) Eng.code: Z19DTH Type id: 17946

1.9 CDTI (F48) diesel (1.9 8V 74kw 100LE 1910ccm) Eng.code: Z19DTL Type id: 19986

2.2 direct (F48) benzin (2.2 16V 114kw 155LE 2198ccm) Eng.code: Z22YH Type id: 17068

1.8 (F69) benzin (1.8 16V 103kw 140LE 1796ccm) Eng.code: Z18XER Type id: 19281

1.8 (F69) benzin (1.8 16V 81kw 110LE 1796ccm) Eng.code: Z18XEL Type id: 18470

1.8 16V benzin (1.8 16V 90kw 122LE 1796ccm) Eng.code: Z18XE Type id: 16459

1.9 CDTI (F69) diesel (1.9 8V 88kw 120LE 1910ccm) Eng.code: Z19DT Type id: 17939

2.0 16V Turbo (F69) benzin (2.0 16V 129kw 175LE 1998ccm) Eng.code: Z20NET Type id: 17500

2.0 DTI 16V (F69) diesel (2.0 16V 74kw 101LE 1995ccm) Eng.code: Y20DTH Type id: 16458

2.2 16V (F69) benzin (2.2 16V 108kw 147LE 2198ccm) Eng.code: Z22SE Type id: 16450

2.2 DGi (F69) benzin (2.2 16V 114kw 155LE 2198ccm) Eng.code: Z22YH Type id: 17937

2.2 DTI 16V (F69) diesel (2.2 16V 86kw 117LE 2172ccm) Eng.code: Y22DTR Type id: 54921

2.2 DTI 16V (F69) diesel (2.2 16V 92kw 125LE 2172ccm) Eng.code: Y22DTR Type id: 16451

3.2 V6 (F69) benzin (3.2 24V 155kw 211LE 3175ccm) Eng.code: Z32SE Type id: 18172

1.8 (F35) benzin (1.8 16V 103kw 140LE 1796ccm) Eng.code: Z18XER Type id: 19317

1.9 CDTI (F35) diesel (1.9 16V 110kw 150LE 1910ccm) Eng.code: Z19DTH Type id: 17945

1.9 CDTI (F35) diesel (1.9 8V 74kw 100LE 1910ccm) Eng.code: Z19DTL Type id: 19284

1.9 CDTI (F35) diesel (1.9 8V 88kw 120LE 1910ccm) Eng.code: Z19DT Type id: 17938

2.0 DTI (F35) diesel (2.0 16V 74kw 100LE 1995ccm) Eng.code: Y20DTH Type id: 17649

2.2 DTI (F35) diesel (2.2 16V 92kw 125LE 2172ccm) Eng.code: Y22DTR Type id: 17646

2.2 direct (F35) benzin (2.2 16V 114kw 155LE 2198ccm) Eng.code: Z22YH Type id: 17650

3.2 V6 (F35) benzin (3.2 24V 155kw 211LE 3175ccm) Eng.code: Z32SE Type id: 17648

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom