Univerzális menü

Bilstein futómű rugó hátsótengely,kézi kapcsolású váltó,teljesen automata

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 38-154553
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2771672
2 munkanap alatt beszerezhető 2 db.
Bolti ár:
33 240 Ft
-9%
Online ár:
30 220 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Monroe futómű rugó 334mm,hátsótengely
Gyártó: MONROE
Cikkszám: SP2805
Kártyaszám: 2771743
12
32 540 Ft-tól
Hossz [mm]:
334
Tömeg [kg]:
2,8
Rugóforma:
Miniblokk
Rugóforma:
Változó rugóátmérőjű csavarrugó
Külső átmérő [mm]:
145
Garancia:
5 év garancia
Csomagolási hossz [mm]:
40,6
Csomagolási szélesség [cm]:
16,7
Csomagolási magasság [cm]:
16,8
Vámtarifa szám:
73 202 089
huzalátmérő [mm]:
13,4
Termékfotó
Sachs futómű rugó 340mm,hátsótengely
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 996 700
Kártyaszám: 2771763
13
22 780 Ft-tól
Jellemző méret:
D
Külső átmérő [mm]:
137
Átmérő 3 [mm]:
9,5
Átmérő 1 [mm]:
9,5
Hossz [mm]:
340
Átmérő 2 [mm]:
13,3
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Termékfotó
Suplex futómű rugó hátsótengely,330mm
Gyártó: SUPLEX
Cikkszám: 23337
Kártyaszám: 2771772
8
24 550 Ft-tól
Rugóforma:
Miniblokk
Beépítési oldal:
hátsótengely
huzalátmérő [mm]:
9,5
Huzalátmérő 1 [mm]:
13,3
Huzalátmérő 2 [mm]:
9,5
Hossz [mm]:
330
Külső átmérő [mm]:
145
Tömeg [kg]:
2,4
Rugóforma:
Változó rugóátmérőjű csavarrugó
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

OPEL (13165760)
OPEL (424077)
OPEL (424096)
OPEL (93173709)
OPEL (93179324)


További olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Tovább olvasom

1.8 (F48) Benzin 1796 103kW (140LE) 1796ccm Z 18 XER 19361

1.8 (F48) Benzin 1796 90kW (122LE) 1796ccm Z 18 XE 17207

1.9 CDTI (F48) Dízel 1910 110kW (150LE) 1910ccm Z 19 DTH 17946

1.9 CDTI (F48) Dízel 1910 74kW (100LE) 1910ccm Z 19 DTL 19986

1.9 CDTI (F48) Dízel 1910 88kW (120LE) 1910ccm Z 19 DT 17934

2.0 Turbo (F48) Benzin 1998 129kW (175LE) 1998ccm Z 20 NET 17208

2.2 direct (F48) Benzin 2198 114kW (155LE) 2198ccm Z 22 YH 17068

3.0 V6 CDTI (F48) Dízel 2958 135kW (184LE) 2958ccm Z 30 DT 19111

3.2 V6 (F48) Benzin 3175 155kW (211LE) 3175ccm Z 32 SE 17209

1.6 (F69) Benzin 1598 77kW (105LE) 1598ccm Z 16 XEP 19280

1.6 16V (F69) Benzin 1598 74kW (100LE) 1598ccm Z 16 XE 18242

1.8 (F69) Benzin 1796 103kW (140LE) 1796ccm Z 18 XER 19281

1.8 (F69) Benzin 1796 81kW (110LE) 1796ccm Z 18 XEL 18470

1.8 16V Benzin 1796 90kW (122LE) 1796ccm Z 18 XE 16459

1.9 CDTI (F69) Dízel 1910 110kW (150LE) 1910ccm Z 19 DTH 17942

1.9 CDTI (F69) Dízel 1910 74kW (100LE) 1910ccm Z 19 DTL 19285

1.9 CDTI (F69) Dízel 1910 88kW (120LE) 1910ccm Z 19 DT 17939

2.0 16V Turbo (F69) Benzin 1998 129kW (175LE) 1998ccm Z 20 NET 17500

2.0 DTI 16V (F69) Dízel 1995 74kW (101LE) 1995ccm Y 20 DTH 16458

2.2 16V (F69) Benzin 2198 108kW (147LE) 2198ccm Z 22 SE 16450

2.2 DGi (F69) Benzin 2198 114kW (155LE) 2198ccm Z 22 YH 17937

2.2 DTI 16V (F69) Dízel 2172 86kW (117LE) 2172ccm Y 22 DTR 54921

2.2 DTI 16V (F69) Dízel 2172 92kW (125LE) 2172ccm Y 22 DTR 16451

3.0 CDTI (F69) Dízel 2958 130kW (177LE) 2958ccm Y 30 DT 17605

3.0 CDTi (F69) Dízel 2958 135kW (184LE) 2958ccm Z 30 DT 19282

3.2 V6 (F69) Benzin 3175 155kW (211LE) 3175ccm Z 32 SE 18172

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom