Powered by Smartsupp Opel VECTRA C GTS 2002-2009 (Z02) elsőtengely futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó elsőtengely,kézi kapcsolású váltó

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 37-154622
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2773568
Termékfotó
Monroe futómű rugó 318mm,elsőtengely,kézikapcsolású váltóval szerelt járművekhez
Gyártó: MONROE
Cikkszám: SP3307
Kártyaszám: 2786985
7
16 200 Ft-tól
Hossz [mm]:
318
Tömeg [kg]:
2,4
Külső átmérő [mm]:
148
Belső átmérő 1 [mm]:
84
Belső átmérő 2 [mm]:
96
Garancia:
5 év garancia
Menetek száma:
5,3
Csomagolási hossz [cm]:
41,5
Csomagolási szélesség [cm]:
15,1
Csomagolási magasság [cm]:
15,2
Vámtarifa szám:
73 202 089
huzalátmérő [mm]:
13
További termékek
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

2.2 direct (F48) benzin (2.2 16V 114kw 155LE 2198ccm) Eng.code: Z22YH Type id: 17068

1.6 (F35) benzin (1.6 16V 77kw 105LE 1598ccm) Eng.code: Z16XEP Type id: 25499

1.8 (F35) benzin (1.8 16V 103kw 140LE 1796ccm) Eng.code: Z18XER Type id: 19317

2.2 direct (F35) benzin (2.2 16V 114kw 155LE 2198ccm) Eng.code: Z22YH Type id: 17650

1.6 (F68) benzin (1.6 16V 74kw 100LE 1598ccm) Eng.code: Z16XE Type id: 19139

1.6 (F68) benzin (1.6 16V 77kw 105LE 1598ccm) Eng.code: Z16XEP Type id: 19269

1.8 16V (F68) benzin (1.8 16V 81kw 110LE 1796ccm) Eng.code: Z18XEL Type id: 54922

1.8 16V (F68) benzin (1.8 16V 90kw 122LE 1796ccm) Eng.code: Z18XE Type id: 16743

2.0 16V Turbo (F68) benzin (2.0 16V 129kw 175LE 1998ccm) Eng.code: Z20NET Type id: 17169

2.2 DGi (F68) benzin (2.2 16V 114kw 155LE 2198ccm) Eng.code: Z22YH Type id: 17936

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom