Univerzális menü

Bilstein futómű rugó elsőtengely,kézi kapcsolású váltó

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 37-154622
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2773568
2 munkanap alatt beszerezhető 1 db.
Bolti ár:
23 680 Ft
-9%
Online ár:
21 520 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 11:00-ig leadott rendelés másnap; 11:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 11:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés 2 munkanap múlva 9:00-tól; 11:00 után leadott esetén 3 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 11:00-ig leadott rendelést másnap; 11:00 után leadott rendelést 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanyagok folyadékok patent izzó nem visszáruzható! Visszáruzandó alkatrészeket hat napon belül eredeti csomagolásban sértetlenül vesszük vissza. Cseredarabokat tisztán sértetlenül ledugózva eredeti csomagolásban 1 éven belül vesszük vissza. (33)

Termékfotó
Monroe futómű rugó 318mm,elsőtengely,kézikapcsolású váltóval szerelt járművekhez
Gyártó: MONROE
Cikkszám: SP3307
Kártyaszám: 2786985
6
16 620 Ft-tól
Hossz [mm]:
318
Tömeg [kg]:
2,4
Külső átmérő [mm]:
148
Belső átmérő 1 [mm]:
84
Belső átmérő 2 [mm]:
96
Garancia:
5 év garancia
Menetek száma:
5,3
Csomagolási hossz [mm]:
41,5
Csomagolási szélesség [cm]:
15,1
Csomagolási magasság [cm]:
15,2
Vámtarifa szám:
73 202 089
huzalátmérő [mm]:
13
További termékek
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

2.0 Turbo (F48) Benzin 1998 129kW (175LE) 1998ccm Z 20 NET 17208

2.2 direct (F48) Benzin 2198 114kW (155LE) 2198ccm Z 22 YH 17068

1.6 (F68) Benzin 1598 74kW (100LE) 1598ccm Z 16 XE 19139

1.6 (F68) Benzin 1598 77kW (105LE) 1598ccm Z 16 XEP 19269

1.8 (F68) Benzin 1796 103kW (140LE) 1796ccm Z 18 XER 19268

1.8 16V (F68) Benzin 1796 81kW (110LE) 1796ccm Z 18 XEL 54922

1.8 16V (F68) Benzin 1796 90kW (122LE) 1796ccm Z 18 XE 16743

2.0 16V Turbo (F68) Benzin 1998 129kW (175LE) 1998ccm Z 20 NET 17169

2.2 16V (F68) Benzin 2198 108kW (147LE) 2198ccm Z 22 SE 16744

2.2 DGi (F68) Benzin 2198 114kW (155LE) 2198ccm Z 22 YH 17936

1.6 (F35) Benzin 1598 77kW (105LE) 1598ccm Z 16 XEP 25499

1.6 16V (F35) Benzin 1598 74kW (100LE) 1598ccm Z 16 XE 19142

1.8 (F35) Benzin 1796 103kW (140LE) 1796ccm Z 18 XER 19317

1.8 (F35) Benzin 1796 90kW (122LE) 1796ccm Z 18 XE 17653

2.0 Turbo (F35) Benzin 1998 129kW (175LE) 1998ccm Z 20 NET 17651

2.2 direct (F35) Benzin 2198 114kW (155LE) 2198ccm Z 22 YH 17650

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom