Univerzális menü

Sachs futómű rugó 328mm,elsőtengely

Opel Signum,Vectra
Cikkszám: 993 037
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 2774179
1 munkanap alatt beszerezhető 7 db.
Bolti ár:
32 420 Ft
-9%
Online ár:
29 480 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 15:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól; 15:00 után leadott rendelés esetén 3 munkanap múlva lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanygok folyadékok elektromos alkatrészek visszáruzása nem lehetséges. A visszáruzandó tételeket sérülés mentes eredeti csomagolásban hat napon belül vesszük vissza. Cseredarabok mechanikai sérülés mentesen tisztán gyári csomagolásban visszáruzhatóak. (130)

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

OPEL (93190523)
OPEL (312361)
OPEL (312360)
OPEL (312272)
OPEL (93190521)
OPEL (93182100)


További olvasom
Jellemző méret
CC-SL
Külső átmérő [mm]
151
Hossz [mm]
328
Átmérő [mm]
13
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

1.9 CDTI (F48) Dízel 1910 110kW (150LE) 1910ccm Z 19 DTH 17946

1.9 CDTI (F48) Dízel 1910 74kW (100LE) 1910ccm Z 19 DTL 19986

1.9 CDTI (F48) Dízel 1910 88kW (120LE) 1910ccm Z 19 DT 17934

2.0 DTI (F48) Dízel 1995 74kW (100LE) 1995ccm Y 20 DTH 17210

2.2 DTI (F48) Dízel 2172 92kW (125LE) 2172ccm Y 22 DTR 17211

2.8 V6 Turbo (F48) Benzin 2792 169kW (230LE) 2792ccm Z 28 NEL 19092

2.8 V6 Turbo (F48) Benzin 2792 184kW (250LE) 2792ccm Z 28 NET 20108

3.2 V6 (F48) Benzin 3175 155kW (211LE) 3175ccm Z 32 SE 17209

1.9 CDTI (F69) Dízel 1910 110kW (150LE) 1910ccm Z 19 DTH 17942

1.9 CDTI (F69) Dízel 1910 74kW (100LE) 1910ccm Z 19 DTL 19285

1.9 CDTI (F69) Dízel 1910 88kW (120LE) 1910ccm Z 19 DT 17939

2.0 DTI 16V (F69) Dízel 1995 74kW (101LE) 1995ccm Y 20 DTH 16458

2.2 DTI 16V (F69) Dízel 2172 92kW (125LE) 2172ccm Y 22 DTR 16451

2.8 V6 Turbo (F69) Benzin 2792 169kW (230LE) 2792ccm Z 28 NEL 19137

2.8 V6 Turbo (F69) Benzin 2792 184kW (250LE) 2792ccm Z 28 NET 20011

2.8 V6 Turbo (F69) Benzin 2792 188kW (255LE) 2792ccm Z 28 NET 19138

3.2 V6 (F69) Benzin 3175 155kW (211LE) 3175ccm Z 32 SE 18172

1.9 CDTI (F68) Dízel 1910 110kW (150LE) 1910ccm Z 19 DTH 17941

1.9 CDTI (F68) Dízel 1910 74kW (100LE) 1910ccm Z 19 DTL 19286

1.9 CDTI (F68) Dízel 1910 88kW (120LE) 1910ccm Z 19 DT 17940

2.0 DTI 16V (F68) Dízel 1995 74kW (101LE) 1995ccm Y 20 DTH 16745

2.2 DTI 16V (F68) Dízel 2172 92kW (125LE) 2172ccm Y 22 DTR 16746

2.8 V6 Turbo (F68) Benzin 2792 169kW (230LE) 2792ccm Z 28 NEL 19140

2.8 V6 Turbo (F68) Benzin 2792 184kW (250LE) 2792ccm Z 28 NET 20012

2.8 V6 Turbo (F68) Benzin 2792 188kW (255LE) 2792ccm Z 28 NET 19141

3.2 V6 (F68) Benzin 3175 155kW (211LE) 3175ccm Z 32 SE 16530

1.9 CDTI (F35) Dízel 1910 110kW (150LE) 1910ccm Z 19 DTH 17945

1.9 CDTI (F35) Dízel 1910 74kW (100LE) 1910ccm Z 19 DTL 19284

1.9 CDTI (F35) Dízel 1910 88kW (120LE) 1910ccm Z 19 DT 17938

2.0 DTI (F35) Dízel 1995 74kW (100LE) 1995ccm Y 20 DTH 17649

2.2 DTI (F35) Dízel 2172 92kW (125LE) 2172ccm Y 22 DTR 17646

2.8 V6 Turbo (F35) Benzin 2792 169kW (230LE) 2792ccm Z 28 NEL 19143

2.8 V6 Turbo (F35) Benzin 2792 184kW (250LE) 2792ccm Z 28 NET 25500

2.8 V6 Turbo (F35) Benzin 2792 188kW (255LE) 2792ccm Z 28 NET 19144

3.2 V6 (F35) Benzin 3175 155kW (211LE) 3175ccm Z 32 SE 17648

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom