Univerzális menü

Bosch generátor 140amper,többszörös szíjtárcsával,vákuumszivattyú nélkül

Cikkszám: 0 986 046 230
Gyártó: BOSCH
Kártyaszám: 2775180
2 munkanap alatt beszerezhető 1 db.
Bolti ár:
103 660 Ft
-7%
Online ár:
95 980 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
As-pl generátor 140amper,szíjtárcsával
Gyártó: AS-PL
Cikkszám: A0209
Kártyaszám: 2694989
17
76 100 Ft-tól
Hossz 1 [mm]:
51,5
Hossz 2 [mm]:
33,5
Hossz 3 [mm]:
57,5
Feszültség [V]:
12
Generátor-töltőáram [A]:
140
Szíjtárcsák:
szíjtárcsával
Minőség:
STANDARD LINE
új alkatrész betét nélkül:
Termékfotó
As-pl generátor 140amper,szíjtárcsával
Gyártó: AS-PL
Cikkszám: A0209PR
Kártyaszám: 2694991
22
58 950 Ft-tól
Szíjtárcsák:
szíjtárcsával
Hossz 1 [mm]:
51
Hossz 2 [mm]:
34
Hossz 3 [mm]:
57
Feszültség [V]:
12
Generátor-töltőáram [A]:
140
Minőség:
PREMIUM LINE
Cserealkatrész betét nélkül:
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

GMC (5470513)

OPEL (1204160)
OPEL (13108596)
OPEL (6204236)
OPEL (93174497)
OPEL (93189238)
OPEL (93189258)
OPEL (9512173)

SAAB (13108596)
SAAB (5470513)
SAAB (5549555)
SAAB (93184950)
SAAB (93184951)

VAUXHALL (R1530075)
VAUXHALL (93174497)


További olvasom
cserealkatrész
Feszültség [V]
14
Generátor-töltőáram [A]
140
Rögzítési mód
kettős lengőkar
Generátor kivitel
vákuumszivattyú nélkül
Szíjtárcsa és generátor távolsága [mm]
51,1
Forgásirány
óramutató járásával megegyező forgásirány
Szíjtárcsák
többszörös szíjtárcsával
Rovátkák száma
6
Szíjtárcsaátmérő [mm]
50
Bilincs
D+(M5)
Bilincs
B2+(M8)
Hossz [mm]
172
javasolt javítási kiterjesztés
Ékszíj/hosszbordás szíj
Tovább olvasom

2.0 DTI (F48) Dízel 1995 74kW (100LE) 1995ccm Y 20 DTH 17210

2.2 DTI (F48) Dízel 2172 92kW (125LE) 2172ccm Y 22 DTR 17211

2.0 DTI 16V (F69) Dízel 1995 74kW (101LE) 1995ccm Y 20 DTH 16458

2.2 DTI 16V (F69) Dízel 2172 86kW (117LE) 2172ccm Y 22 DTR 54921

2.2 DTI 16V (F69) Dízel 2172 92kW (125LE) 2172ccm Y 22 DTR 16451

2.0 DTI 16V (F68) Dízel 1995 74kW (101LE) 1995ccm Y 20 DTH 16745

2.2 DTI 16V (F68) Dízel 2172 86kW (117LE) 2172ccm Y 22 DTR 59266

2.2 DTI 16V (F68) Dízel 2172 92kW (125LE) 2172ccm Y 22 DTR 16746

2.0 DTI (F35) Dízel 1995 74kW (100LE) 1995ccm Y 20 DTH 17649

2.2 DTI (F35) Dízel 2172 92kW (125LE) 2172ccm Y 22 DTR 17646

2.2 TiD Dízel 2171 88kW (120LE) 2171ccm D223L 16636

2.2 TiD Dízel 2171 88kW (120LE) 2171ccm D223L 16637

Tovább olvasom
A Bosch csoport különböző technológiák és szolgáltatások vezető nemzetközi szállítója. Világszerte mintegy 395 000 munkatársat foglalkoztat (2020. december 31-én) és 71,5 milliárd euró árbevételt ért el 2020-ban. A cégcsoport négy üzleti területen végzi tevékenységét, ezek a mobilitási megoldások, az ipari technika, a fogyasztási cikkek, valamint az energia- és épülettechnika. Az autóipar területén a Bosch a világ elsőszámú felszerelés- és innovációs vezetője, amely eredeti és utángyártott termékeket gyárt és forgalmaz. A Bosch a világ különböző autógyártóinak szállít autóalkatrészeket. Nagy az esélye annak, hogy az Ön járművében lévő számos alkatrészt is a Bosch gyártotta. A Bosch alkatrészek a tartósság, a megbízhatóság, a kiváló minőség és az innováció szinonimái. Számos Bosch-alkatrész szolgált a mai gépjárművekben használt modern technológiák alapjául. A vállalat világszerte számos szabadalommal rendelkezik, és jelentős bevételeket fektetett a kutatásba és fejlesztésbe a különböző területeken, beleértve az autóalkatrészeket, háztartási készülékeket, elektromos szerszámokat és biztonsági rendszereket. Az alapítójáról elnevezett Robert Bosch GmbH az egyik legnagyobb és legrégebbi autóalkatrész-gyártó. A Boscht 1886. november 15-én alapították a Precíziós Mechanika és Elektrotechnika Műhelyeként. A jelenlegi nevet 1937-ben kapta meg. A vállalat székhelye Stuttgartban, Németországban található. Gyártó és forgalmazó központjai a világ minden táján, többek között Észak-Amerikában, Ausztráliában és Ázsiában találhatók. A Bosch által gyártott autóalkatrészek sorában szerepelnek a generátorok, indítók, motorpozíció-érzékelők, gyújtáselemek, üzemanyagrendszerek, akkumulátorok, kormányrendszerek és ablaktörlő lapátok. A Bosch 1887-ben vezette be az első kisfeszültségű mágneszáras gyújtást a helyhez kötött benzinmotorokhoz. Egy évtizeddel később, 1897-ben a Bosch bevezette a belső égésű motorok mágneszáras gyújtószerkezeteit. 1902-ben a márka piacra dobta első sikeres nagyfeszültségű gyújtógyertyáit. A Bosch 1913-ban és 1926-ban kezdett el fényszórók és ablaktörlők gyártásával foglalkozni. 1927-ben a márka mérföldkövet ért el az első dízel üzemanyag-befecskendező szivattyú bevezetésével. Ez a rendszer a modern dízel befecskendező rendszer előfutára volt. Az első személyautó dízel befecskendező szivattyút 1936-ban építették be egy Mercedes-Benz járműbe. A Bosch 1976-ban kezdett oxigénérzékelőket kínálni. 1978-ban a vállalat bevezette a blokkolásgátló fékrendszert (ABS), amely az ABS-érzékelő segítségével megakadályozza a kerekek blokkolását csúszós útviszonyok között. A Bosch a kipörgésgátló rendszerek, az elektronikus menetstabilizáló programok (ESP), az autórádiók és a fedélzeti navigációs rendszerek specializációjáról is ismert. 1986-ban és 1995-ben jelentek meg a Bosch kipörgésgátló rendszerei, illetve ESP-jei. 1980-ban a Bosch elsőként vezette be az elektronikus légzsákvezérlő rendszereket a járművekben. Ezeket kezdetben a Mercedes S-osztályú autókban alkalmazták. A vállalat 2010-ben elsőként vezette be az automatikus vészfékező mechanizmust. Ez a rendszer figyelmezteti a vezetőt, hogy fékezzen, ha az autó közelében lévő tárgyat észlel, és úgy érzi, hogy ütközés fenyeget. Ha a vezető nem reagál, a rendszer automatikusan aktiválja a fékező mechanizmust, hogy megállítsa a járművet. A Bosch hibrid rendszereket is szállít különböző márkákhoz, többek között a Peugeot-hoz, a Volkswagenhez és a Porschéhez.
Tovább olvasom