Powered by Smartsupp Opel VECTRA B 1995-2003 ferdehátú (J96) kuplungkészlet
Univerzális menü

Sachs kuplungkészlet kinyomócsapágy nélkül

Cikkszám: 3000 828 202
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 2784598
Termékfotó
Blue Print kuplungkészlet szintetikus zsírral
Gyártó: BLUE PRINT
Cikkszám: ADW193050
Kártyaszám: 2784580
16
36 993 Ft-tól
Külső átmérő [mm]:
202
Fogszám:
24
többrészes:
kétrészes
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
szintetikus zsírral
Tömeg [kg]:
4,052
OE-számhoz:
16 06 154 S1
Szervizinformáció figyelembe veendő:
Termékfotó
Bohrmann kuplungkészlet kinyomócsapágy nélkül
Gyártó: Bohrmann
Cikkszám: 7000172798
Kártyaszám: 4813184
1
30 058 Ft-tól
Átmérő [mm]:
200
Fogszám:
24
Alkatrészek lásd az alkatrészlistát:
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
kinyomócsapágy nélkül
Szervizinformáció figyelembe veendő:
SVHC:
Nincs információ kérem forduljon a gyártóhoz!
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

OPEL (16 06 154)
OPEL (93171779)
VAUXHALL (93171779)

VAUXHALL (R1020097)

VAUXHALL (R1520091)
VAUXHALL (16 06 154)


Tovább olvasom
Átmérő [mm]
200
Fogszám
24
Alkatrészek lásd az alkatrészlistát
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2
kinyomócsapágy nélkül
Szervizinformáció figyelembe veendő
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

1.7 TD (F19) diesel (1.7 8V 60kw 82LE 1686ccm) Eng.code: X17DT(TC4EE1) Type id: 5170

1.7 TD (F68) diesel (1.7 8V 60kw 82LE 1686ccm) Eng.code: X17DT(TC4EE1) Type id: 5122

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom