Powered by Smartsupp Opel VECTRA B 1995-2002 (J96) elsőtengely futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó elsőtengely,kézi kapcsolású váltó,teljesen automata

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 36-295647
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2785046
Termékfotó
Monroe futómű rugó 328mm
Gyártó: MONROE
Cikkszám: SP0033
Kártyaszám: 2784183
18
17 990 Ft-tól
Hossz [mm]:
328
Tömeg [kg]:
2,4
Belső átmérő 1 [mm]:
82
Belső átmérő 2 [mm]:
84
Menetek száma:
5,8
Csomagolási hossz [cm]:
40,6
Csomagolási szélesség [cm]:
16,7
Csomagolási magasság [cm]:
16,8
Vámtarifa szám:
73 202 089
huzalátmérő [mm]:
12,6
Garancia:
5 év garancia
Csomagolási hossz [mm]:
40,6
Termékfotó
Kyb futómű rugó elsőtengely,314mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RH1160
Kártyaszám: 2784783
16
12 820 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Jellemző méret:
E
Rugóforma:
Csavarrugó
Tömeg [kg]:
2,104
Vastagság 1 [mm]:
12,5
Külső átmérő [mm]:
142
Hossz [mm]:
314
Termékfotó
Sachs futómű rugó 301mm
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 997 604
Kártyaszám: 2785056
14
29 090 Ft-tól
Jellemző méret:
CC
Hossz [mm]:
301
Külső átmérő [mm]:
141
Átmérő [mm]:
12,4
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Termékfotó
Suplex futómű rugó elsőtengely,301mm
Gyártó: SUPLEX
Cikkszám: 23287
Kártyaszám: 2785059
6
15 820 Ft-tól
Rugóforma:
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Beépítési oldal:
elsőtengely
huzalátmérő [mm]:
12,5
Hossz [mm]:
301
Külső átmérő [mm]:
141
Tömeg [kg]:
1,9
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

OPEL (312852)
OPEL (9117562)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

2.2 DTI 16V (F19) diesel (2.2 16V 92kw 125LE 2172ccm) Eng.code: Y22DTR Type id: 15304

2.2 DTI 16V (F68) diesel (2.2 16V 92kw 125LE 2172ccm) Eng.code: Y22DTR Type id: 15303

1.8 16V (F75) benzin (1.8 16V 85kw 116LE 1796ccm) Eng.code: X18XE1 Type id: 10917

1.8 16V (F75) benzin (1.8 16V 92kw 125LE 1796ccm) Eng.code: Z18XE Type id: 15331

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom