Powered by Smartsupp Opel VECTRA C 2003-2009 kombi (Z02) hátsótengely futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó hátsótengely,kézi kapcsolású váltó,teljesen automata

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 38-163425
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2788048
Termékfotó
Kyb futómű rugó hátsótengely,292mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RX6217
Kártyaszám: 2771719
17
17 950 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Rugóforma:
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Jellemző méret:
E
Tömeg [kg]:
3
Vastagság 1 [mm]:
14,5
Külső átmérő [mm]:
145
Hossz [mm]:
292
Termékfotó
Kyb futómű rugó hátsótengely,318mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RJ6653
Kártyaszám: 2788064
10
18 790 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Rugóforma:
Változó rugóátmérőjű csavarrugó
Jellemző méret:
MB
Tömeg [kg]:
2,8
Átmérő 1 [mm]:
9,4
Átmérő 2 [mm]:
14,7
Átmérő 3 [mm]:
9,4
Külső átmérő [mm]:
144
Hossz [mm]:
318
Termékfotó
Sachs futómű rugó 296mm,hátsótengely
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 994 318
Kártyaszám: 2788080
9
45 470 Ft-tól
Jellemző méret:
D
Hossz [mm]:
296
Átmérő 2 [mm]:
15,6
Átmérő 1 [mm]:
10,1
Külső átmérő [mm]:
142
Átmérő 3 [mm]:
10,1
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Termékfotó
Kyb futómű rugó hátsótengely,286mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RX6765
Kártyaszám: 2788253
11
17 220 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Rugóforma:
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Jellemző méret:
E
Tömeg [kg]:
2,88
Vastagság 1 [mm]:
14,3
Külső átmérő [mm]:
146
Hossz [mm]:
286
Termékfotó
Monroe futómű rugó 290mm,hátsótengely
Gyártó: MONROE
Cikkszám: SN3952
Kártyaszám: 2788257
8
18 610 Ft-tól
Hossz [mm]:
290
Tömeg [kg]:
3,09
Rugóforma:
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Külső átmérő [mm]:
149
Csomagolási hossz [cm]:
40,6
Csomagolási szélesség [cm]:
16,8
Csomagolási magasság [cm]:
16,7
Vámtarifa szám:
73 202 089
huzalátmérő [mm]:
14,25
Garancia:
5 év garancia
huzalátmérő [mm]:
14,2
Csomagolási hossz [mm]:
40,6
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

OPEL (13115971)
OPEL (424089)
OPEL (93177776)
OPEL (93177777)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Tovább olvasom

1.6 (F35) benzin (1.6 16V 77kw 105LE 1598ccm) Eng.code: Z16XEP Type id: 25499

1.8 (F35) benzin (1.8 16V 103kw 140LE 1796ccm) Eng.code: Z18XER Type id: 19317

1.9 CDTI (F35) diesel (1.9 16V 110kw 150LE 1910ccm) Eng.code: Z19DTH Type id: 17945

1.9 CDTI (F35) diesel (1.9 8V 74kw 100LE 1910ccm) Eng.code: Z19DTL Type id: 19284

1.9 CDTI (F35) diesel (1.9 8V 88kw 120LE 1910ccm) Eng.code: Z19DT Type id: 17938

2.0 DTI (F35) diesel (2.0 16V 74kw 100LE 1995ccm) Eng.code: Y20DTH Type id: 17649

2.2 DTI (F35) diesel (2.2 16V 92kw 125LE 2172ccm) Eng.code: Y22DTR Type id: 17646

2.2 direct (F35) benzin (2.2 16V 114kw 155LE 2198ccm) Eng.code: Z22YH Type id: 17650

3.0 V6 CDTI (F35) diesel (3.0 24V 135kw 184LE 2958ccm) Eng.code: Z30DT Type id: 19987

3.2 V6 (F35) benzin (3.2 24V 155kw 211LE 3175ccm) Eng.code: Z32SE Type id: 17648

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom