Univerzális menü

Bilstein lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül szem

BILSTEIN - B4 OE Replacement
Cikkszám: 19-246529
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2790801
2 munkanap alatt beszerezhető 2 db.
Bolti ár:
34 190 Ft
-9%
Online ár:
31 080 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Kyb lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül szem
Gyártó: KYB
Cikkszám: 344803
Kártyaszám: 1788464
9
23 300 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító rögzítés:
felül szem
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Termékfotó
Magneti Marelli lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,alul szem
Gyártó: MAGNETI MARELLI
Cikkszám: 353352070000
Kártyaszám: 1788466
14
11 250 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Hossz [mm]:
478
Hossz 2 [mm]:
317
Lengéscsillapító-típus:
Csillapító modul
Lengéscsillapító rögzítés:
felül szem
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Átmérő 1 [mm]:
45
Átmérő 2 [mm]:
30
Rugózás típus:
csavarrugós járművekhez
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Termékfotó
Monroe lengéscsillapító hátsótengely,olajnyomásos,kétcsöves,felül szem
Gyártó: MONROE
Cikkszám: V1167
Kártyaszám: 1788473
29
18 840 Ft-tól
Lengéscsillapító fajtája:
olajnyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Csillapító visszahúzó rugó nélkül
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító rögzítés:
felül szem
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Tömeg [kg]:
2
Furatátmérő [mm]:
25,4
Hossz 1 [mm]:
317
Hossz 2 [mm]:
479
töltött:
Csomagolási hossz [mm]:
50,5
Csomagolási szélesség [cm]:
6,4
Csomagolási magasság [cm]:
6,4
Vámtarifa szám:
87 088 035
Csapátmérő [mm]:
12,4
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Garancia:
5 év garancia páronként cserélhető tartozékokkal
dugattyúrúd átmérő [mm]:
12,4
Furatátmérő [mm]:
25
Termékfotó
Nipparts lengéscsillapító hátsótengely,olajnyomásos,felül szem
Gyártó: NIPPARTS
Cikkszám: N5521042
Kártyaszám: 1788477
10
9 470 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája:
olajnyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Lengéscsillapító rögzítés:
felül szem
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Termékfotó
Optimal lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül szem
Gyártó: OPTIMAL
Cikkszám: A-5233G
Kártyaszám: 1788478
4
16 420 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Lengéscsillapító rögzítés:
felül szem
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Tömeg [g]:
2 350
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

OPEL (44 18 210)
OPEL (44 23 466)
OPEL (44 23 467)

RENAULT (562100361R)
RENAULT (562105039R)

GENERAL MOTORS (93457577)


További olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
Nem rugótartó lengéscsillapító
Lengéscsillapító rögzítés
felül szem
Lengéscsillapító rögzítés
alul szem
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Tovább olvasom

1.6 CDTI (06) Dízel 1598 103kW (140LE) 1598ccm R9M 450 106263

1.6 CDTI (06) Dízel 1598 107kW (145LE) 1598ccm R9M 452 112927

1.6 CDTI (06) Dízel 1598 66kW (90LE) 1598ccm R9M 408 106261

1.6 CDTI (06) Dízel 1598 70kW (95LE) 1598ccm R9M 413R9M 415 112925

1.6 CDTI (06) Dízel 1598 85kW (116LE) 1598ccm R9M 408R9M 450 106260

1.6 CDTI (06) Dízel 1598 88kW (120LE) 1598ccm R9M 450 106262

1.6 CDTI (06) Dízel 1598 89kW (121LE) 1598ccm R9M 415 142779

1.6 CDTI (06) Dízel 1598 92kW (125LE) 1598ccm R9M 452 112926

1.6 CDTI (05) Dízel 1598 103kW (140LE) 1598ccm R9M 450 106264

1.6 CDTI (05) Dízel 1598 107kW (146LE) 1598ccm R9M 452 121963

1.6 CDTI (05) Dízel 1598 66kW (90LE) 1598ccm R9M 408 106265

1.6 CDTI (05) Dízel 1598 70kW (95LE) 1598ccm R9M 413R9M 415 121960

1.6 CDTI (05) Dízel 1598 85kW (116LE) 1598ccm R9M 408R9M 450 106266

1.6 CDTI (05) Dízel 1598 88kW (120LE) 1598ccm R9M 450 106267

1.6 dCi 115 (FGMD) Dízel 1598 85kW (116LE) 1598ccm R9M 408 105905

1.6 dCi 120 (FGMB) Dízel 1598 88kW (120LE) 1598ccm R9M 450 105906

1.6 dCi 120 (FGMK) Dízel 1598 89kW (121LE) 1598ccm R9M 413 138657

1.6 dCi 125 (FGMH) Dízel 1598 92kW (125LE) 1598ccm R9M 452 120239

1.6 dCi 140 (FGMA) Dízel 1598 103kW (140LE) 1598ccm R9M 450 105907

1.6 dCi 145 (FGMG) Dízel 1598 107kW (145LE) 1598ccm R9M 452 120241

1.6 dCi 90 (FGME) Dízel 1598 66kW (90LE) 1598ccm R9M 408 105904

1.6 dCi 95 (FGMJ FGMR) Dízel 1598 70kW (95LE) 1598ccm R9M 413R9M 415 120237

2.0 dCi 120 (FGMN) Dízel 1997 88kW (120LE) 1997ccm M9R 710 138027

2.0 dCi 145 (FGML) Dízel 1997 107kW (145LE) 1997ccm M9R 710 136956

2.0 dCi 170 (FGMM) Dízel 1997 125kW (170LE) 1997ccm M9R 710 138028

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom