Powered by Smartsupp Opel ZAFIRA B 2005-2015 (A05) elsőtengely futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó elsőtengely

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 37-253981
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2791229
2 munkanap alatt beszerezhető 10+ db.
Bolti ár:
25 310 Ft
-9%
Online ár:
23 010 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 11:00-ig leadott rendelés másnap; 11:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 11:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés 2 munkanap múlva 9:00-tól; 11:00 után leadott esetén 3 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 11:00-ig leadott rendelést másnap; 11:00 után leadott rendelést 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanyagok folyadékok patent izzó nem visszáruzható! Visszáruzandó alkatrészeket hat napon belül eredeti csomagolásban sértetlenül vesszük vissza. Cseredarabokat tisztán sértetlenül ledugózva eredeti csomagolásban 1 éven belül vesszük vissza. (33)

Termékfotó
Kyb futómű rugó elsőtengely,305mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RH3313
Kártyaszám: 2752317
18
15 790 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Jellemző méret:
E
Rugóforma:
Csavarrugó
Tömeg [kg]:
2,27
Vastagság 1 [mm]:
13
Külső átmérő [mm]:
139
Hossz [mm]:
305
Termékfotó
Monroe futómű rugó elsőtengely
Gyártó: MONROE
Cikkszám: SP3415
Kártyaszám: 2752321
12
15 630 Ft-tól
Tömeg [kg]:
2,3
Garancia:
5 év garancia
Csomagolási hossz [cm]:
40,6
Csomagolási szélesség [cm]:
15,1
Csomagolási magasság [cm]:
15,2
Vámtarifa szám:
73 202 089
huzalátmérő [mm]:
13
Termékfotó
Suplex futómű rugó elsőtengely,301mm
Gyártó: SUPLEX
Cikkszám: 23287
Kártyaszám: 2785059
6
15 670 Ft-tól
Rugóforma:
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Beépítési oldal:
elsőtengely
huzalátmérő [mm]:
12,5
Hossz [mm]:
301
Külső átmérő [mm]:
141
Tömeg [kg]:
1,9
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

OPEL (312293)
OPEL (312294)
GENERAL MOTORS (93185144)
GENERAL MOTORS (93185155)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

1.6 (M75) benzin (1.6 16V 85kw 115LE 1598ccm) Eng.code: A16XER,Z16XER Type id: 25501

1.7 CDTI (M75) diesel (1.7 16V 81kw 110LE 1686ccm) Eng.code: A17DTJ,Z17DTJ Type id: 25502

1.8 (M75) benzin (1.8 16V 103kw 140LE 1796ccm) Eng.code: A18XER,Z18XER Type id: 18886

1.8 (M75) benzin (1.8 16V 88kw 120LE 1796ccm) Eng.code: A18XEL Type id: 53382

1.8 LPG (M75) benzin/LPG (1.8 16V 103kw 140LE 1796ccm) Eng.code: Z18XER Type id: 128502

2.0 (M75) benzin (2.0 16V 147kw 200LE 1998ccm) Eng.code: Z20LER Type id: 18687

2.0 (M75) benzin (2.0 16V 177kw 241LE 1998ccm) Eng.code: Z20LEH Type id: 19261

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom