Univerzális menü

Bilstein lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül szem

BILSTEIN - B4 OE Replacement
Cikkszám: 19-068121
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2797573
2 munkanap alatt beszerezhető 4 db.
Bolti ár:
29 880 Ft
-9%
Online ár:
27 170 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Monroe lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,egycsöves,felül szem
Gyártó: MONROE
Cikkszám: 42041
Kártyaszám: 1494431
42
13 700 Ft-tól
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Csillapító visszahúzó rugó nélkül
Lengéscsillapító-rendszer:
Egycsöves
Lengéscsillapító rögzítés:
felül szem
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Tömeg [kg]:
1,2
Furatátmérő [mm]:
36
Hossz 1 [mm]:
238
Hossz 2 [mm]:
314
töltött:
Csomagolási hossz [mm]:
45
Csomagolási szélesség [cm]:
5,5
Csomagolási magasság [cm]:
5,3
Vámtarifa szám:
87 088 035
Csapátmérő [mm]:
11
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Garancia:
5 év garancia páronként cserélhető tartozékokkal
dugattyúrúd átmérő [mm]:
11
Termékfotó
Kyb lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül szem
Gyártó: KYB
Cikkszám: 341101
Kártyaszám: 1617656
9
18 830 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító rögzítés:
felül szem
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Termékfotó
Sachs lengéscsillapító olajnyomásos,kétcsöves,felül szem
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 170 462
Kártyaszám: 2796750
6
20 880 Ft-tól
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Lengéscsillapító rögzítés:
felül szem
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Jellemző méret:
S32/15X74A
Lengéscsillapító fajtája:
olajnyomásos
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

PEUGEOT (5206.84)
PEUGEOT (5206.85)
PEUGEOT (5206.99)

PEUGEOT (520693)

PEUGEOT (5206-C8)


További olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
Nem rugótartó lengéscsillapító
Lengéscsillapító rögzítés
felül szem
Lengéscsillapító rögzítés
alul szem
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Tovább olvasom

1.0 i Benzin 954 33kW (45LE) 954ccm CDY (TU9M) 5619

1.0 i Benzin 954 37kW (50LE) 954ccm CDZ (TU9M) 8396

1.1 i Benzin 1124 40kW (54LE) 1124ccm HDY (TU1M+) 8395

1.1 i Benzin 1124 44kW (60LE) 1124ccm HDZ (TU1M+)HFX (TU1JP) 5620

1.4 i Benzin 1360 55kW (75LE) 1360ccm KFW (TU3JP)KFX (TU3JP) 5621

1.5 D Dízel 1527 40kW (55LE) 1527ccm VJY (TUD5) 5625

1.5 D Dízel 1527 42kW (57LE) 1527ccm VJX (TUD5)VJY (TUD5)VJZ (TUD5) 16156

1.6 S16 Benzin 1587 87kW (118LE) 1587ccm NFX (TU5J4) 5623

1.6 i Benzin 1587 65kW (89LE) 1587ccm NFZ (TU5JP) 5622

1.6 i Benzin 1587 74kW (101LE) 1587ccm NFW (TU5J2)NFY (TU5J2) 5624

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom