Univerzális menü

Bilstein támcsapágy gólyaláb első tengely bal

B1 OE Replacement
Cikkszám: 12-244799
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2801259
2 munkanap alatt beszerezhető 7 db.
Bolti ár:
27 950 Ft
-9%
Online ár:
25 410 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Febi Bilstein támcsapágy gólyaláb 174mm,158mm,gumi/fém,első tengely bal
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 18733
Kártyaszám: 2801277
50
9 760 Ft-tól
Páros cikkszám:
18734
Hossz [mm]:
174
Szélesség [mm]:
158
Vastagság [mm]:
52
Magasság [mm]:
52
Belső átmérő [mm]:
14
Külső átmérő [mm]:
66
Külső átmérő [mm]:
109
Belső menet [mm]:
M8 x 1,25
Anyag:
Gumi/fém
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Tömeg [kg]:
1,1
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
OE-számhoz:
5038.C5
Belső menet mérete:
M8 x 1,25
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Szervizinformáció figyelembe veendő:
Termékfotó
Monroe támcsapágy gólyaláb görgőscsapággyal,elsőtengely,bal
Gyártó: MONROE
Cikkszám: MK144L
Kártyaszám: 2801310
8
19 580 Ft-tól
Tömeg [kg]:
1,2
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
görgőscsapággyal
Csomagolási hossz [mm]:
19,1
Csomagolási szélesség [cm]:
10
Csomagolási magasság [cm]:
21,6
Páros cikkszám:
MK143R
Garancia:
5 év garancia
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

PEUGEOT (5031.56)
PEUGEOT (5031-A2)
PEUGEOT (5035-27)
PEUGEOT (5038.54)
PEUGEOT (5038.C5)


További olvasom
Beépítési oldal
Első tengely bal
Páros cikkszám
12-251865
Tovább olvasom

1.6 16V Benzin 1587 80kW (109LE) 1587ccm NFU (TU5JP4) 15704

1.6 HDi 110 Dízel 1560 80kW (109LE) 1560ccm 9HZ (DV6TED4) 18477

2.0 S16 Benzin 1997 100kW (136LE) 1997ccm RFN (EW10J4) 14399

1.1 i Benzin 1124 44kW (60LE) 1124ccm HFX (TU1JP)HFZ (TU1JP) 9465

1.4 16V Benzin 1360 65kW (88LE) 1360ccm KFU (ET3J4) 17834

1.4 HDi eco 70 Dízel 1398 50kW (68LE) 1398ccm 8HX (DV4TD)8HZ (DV4TD) 16270

1.4 i Benzin 1360 55kW (75LE) 1360ccm KFW (TU3A)KFW (TU3JP)KFX (TU3JP) 9466

1.6 16V Benzin 1587 79kW (107LE) 1587ccm NFU (TU5JP4) 24944

1.6 16V Benzin 1587 80kW (109LE) 1587ccm NFU (TU5JP4) 15705

1.6 BiFuel Benzin/Autógáz (LPG) 1587 80kW (109LE) 1587ccm NFU (TU5JP4) 132647

1.6 HDi 110 Dízel 1560 80kW (109LE) 1560ccm 9HY (DV6TED4)9HZ (DV6TED4) 18106

1.6 i Benzin 1587 65kW (89LE) 1587ccm NFZ (TU5JP) 9467

1.9 D Dízel 1868 51kW (69LE) 1868ccm WJY (DW8B)WJZ (DW8) 9468

2.0 HDI 90 Dízel 1997 66kW (90LE) 1997ccm RHY (DW10TD) 14160

2.0 RC Benzin 1997 130kW (177LE) 1997ccm RFK (EW10J4S) 17295

2.0 S16 Benzin 1997 100kW (136LE) 1997ccm RFN (EW10J4) 15552

2.0 S16 Benzin 1997 99kW (135LE) 1997ccm RFR (EW10J4) 12102

1.1 Benzin 1124 44kW (60LE) 1124ccm HFX (TU1JP) 16674

1.4 16V Benzin 1360 65kW (88LE) 1360ccm KFU (ET3J4) 17746

1.4 Benzin 1360 55kW (75LE) 1360ccm KFV (TU3A)KFW (TU3JP) 16675

1.4 HDi Dízel 1398 50kW (68LE) 1398ccm 8HX (DV4TD) 16678

1.6 16V Benzin 1587 80kW (109LE) 1587ccm NFU (TU5JP4) 16676

1.6 HDi 110 Dízel 1560 80kW (109LE) 1560ccm 9HZ (DV6TED4) 18107

2.0 16V Benzin 1997 100kW (136LE) 1997ccm RFN (EW10J4) 16677

2.0 HDi Dízel 1997 66kW (90LE) 1997ccm RHY (DW10TD) 16836

1.1 Benzin 1124 44kW (60LE) 1124ccm HFX (TU1A) 33837

1.4 HDi eco 70 Dízel 1398 50kW (68LE) 1398ccm 8HR (DV4C)8HZ (DV4TD) 33839

1.4 i Benzin 1360 54kW (73LE) 1360ccm KFT (TU3AE5) 9285

1.4 i Benzin 1360 55kW (75LE) 1360ccm KFW (TU3A) 33838

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom