Powered by Smartsupp Peugeot 206 SW 2002-2007 (2E/K) első tengely bal torony csapágy gólyaláb
Univerzális menü

Bilstein támcsapágy gólyaláb első tengely bal

B1 OE Replacement
Cikkszám: 12-244799
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2801259
2 munkanap alatt beszerezhető 5 db.
Bolti ár:
27 690 Ft
-9%
Online ár:
25 170 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Febi Bilstein támcsapágy gólyaláb 174mm,158mm,gumi/fém,első tengely bal
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 18733
Kártyaszám: 2801277
75
9 380 Ft-tól
Páros cikkszám:
18734
Hossz [mm]:
174
Szélesség [mm]:
158
Vastagság [mm]:
52
Magasság [mm]:
52
Belső átmérő [mm]:
14
Külső átmérő [mm]:
66
Külső átmérő [mm]:
109
Belső menet [mm]:
M8 x 1,25
Anyag:
Gumi/fém
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Tömeg [kg]:
1,1
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
OE-számhoz:
5038.C5
Belső menet mérete:
M8 x 1,25
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Szervizinformáció figyelembe veendő:
Termékfotó
Monroe támcsapágy gólyaláb görgőscsapággyal,elsőtengely,bal
Gyártó: MONROE
Cikkszám: MK144L
Kártyaszám: 2801310
11
16 750 Ft-tól
Tömeg [kg]:
1,2
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
görgőscsapággyal
Csomagolási hossz [cm]:
19,1
Csomagolási szélesség [cm]:
10
Csomagolási magasság [cm]:
21,6
Páros cikkszám:
MK143R
Garancia:
5 év garancia
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

PEUGEOT (5031.56)
PEUGEOT (5031-A2)
PEUGEOT (5035-27)
PEUGEOT (5038.54)
PEUGEOT (5038.C5)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
Első tengely bal
Páros cikkszám
12-251865
Tovább olvasom

1.1 i benzin (1.1 8V 44kw 60LE 1124ccm) Eng.code: HFX(TU1JP),HFZ(TU1JP) Type id: 9465

1.4 16V benzin (1.4 16V 65kw 88LE 1360ccm) Eng.code: KFU(ET3J4) Type id: 17834

1.4 HDi eco 70 diesel (1.4 8V 50kw 68LE 1398ccm) Eng.code: 8HX(DV4TD),8HZ(DV4TD) Type id: 16270

1.4 i benzin (1.4 8V 55kw 75LE 1360ccm) Eng.code: KFW(TU3A),KFW(TU3JP),KFX(TU3JP) Type id: 9466

1.6 16V benzin (1.6 16V 79kw 107LE 1587ccm) Eng.code: NFU(TU5JP4) Type id: 24944

1.6 16V benzin (1.6 16V 80kw 109LE 1587ccm) Eng.code: NFU(TU5JP4) Type id: 15705

1.6 BiFuel benzin/LPG (1.6 16V 80kw 109LE 1587ccm) Eng.code: NFU(TU5JP4) Type id: 132647

1.6 HDi 110 diesel (1.6 16V 80kw 109LE 1560ccm) Eng.code: 9HY(DV6TED4),9HZ(DV6TED4) Type id: 18106

1.9 D diesel (1.9 8V 51kw 69LE 1868ccm) Eng.code: WJY(DW8B),WJZ(DW8) Type id: 9468

2.0 RC benzin (2.0 16V 130kw 177LE 1997ccm) Eng.code: RFK(EW10J4S) Type id: 17295

2.0 S16 benzin (2.0 16V 100kw 136LE 1997ccm) Eng.code: RFN(EW10J4) Type id: 15552

2.0 S16 benzin (2.0 16V 99kw 135LE 1997ccm) Eng.code: RFR(EW10J4) Type id: 12102

1.6 16V (2DNFUF, 2DNFUR) benzin (1.6 16V 80kw 109LE 1587ccm) Eng.code: NFU(TU5JP4) Type id: 15704

1.6 HDi 110 diesel (1.6 16V 80kw 109LE 1560ccm) Eng.code: 9HZ(DV6TED4) Type id: 18477

2.0 S16 benzin (2.0 16V 100kw 136LE 1997ccm) Eng.code: RFN(EW10J4) Type id: 14399

1.1 benzin (1.1 8V 44kw 60LE 1124ccm) Eng.code: HFX(TU1JP) Type id: 16674

1.4 16V benzin (1.4 16V 65kw 88LE 1360ccm) Eng.code: KFU(ET3J4) Type id: 17746

1.4 benzin (1.4 8V 55kw 75LE 1360ccm) Eng.code: KFV(TU3A),KFW(TU3JP) Type id: 16675

1.6 16V benzin (1.6 16V 80kw 109LE 1587ccm) Eng.code: NFU(TU5JP4) Type id: 16676

2.0 16V benzin (2.0 16V 100kw 136LE 1997ccm) Eng.code: RFN(EW10J4) Type id: 16677

2.0 HDi diesel (2.0 8V 66kw 90LE 1997ccm) Eng.code: RHY(DW10TD) Type id: 16836

1.4 HDi eco 70 diesel (1.4 8V 50kw 68LE 1398ccm) Eng.code: 8HR(DV4C),8HZ(DV4TD) Type id: 33839

1.4 i (2LKFWA, 2MKFWA) benzin (1.4 8V 55kw 75LE 1360ccm) Eng.code: KFW(TU3A) Type id: 33838

1.4 i benzin (1.4 8V 54kw 73LE 1360ccm) Eng.code: KFT(TU3AE5) Type id: 9285

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom