Powered by Smartsupp Peugeot 206 CC 2000-2007 (2D) elsőtengely lengéscsillapító
Univerzális menü

Sachs lengéscsillapító bal,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó

Peugeot 206 1.6 benzin,206 1.6 dízel,206 2.0 benzin
Cikkszám: 313 043
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 2803234
Termékfotó
Bilstein lengéscsillapító első tengely jobb,gáznyomásos,kétcsöves,alsó lemez
Gyártó: BILSTEIN
Cikkszám: 22-052964
Kártyaszám: 1495189
21
28 829 Ft-tól
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító rögzítés:
alsó lemez
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Páros cikkszám:
22-052957
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

PEUGEOT (5202 NH)
PEUGEOT (5202 AX)


Tovább olvasom
Lengéscsillapító-típus
Gólyaláb
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Jellemző méret
SFE30/20X177A
Beépítési oldal
bal
Páros cikkszám
313 044
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

1.6 16V (2DNFUF, 2DNFUR) benzin (1.6 16V 80kw 109LE 1587ccm) Eng.code: NFU(TU5JP4) Type id: 15704

1.6 HDi 110 diesel (1.6 16V 80kw 109LE 1560ccm) Eng.code: 9HZ(DV6TED4) Type id: 18477

2.0 S16 benzin (2.0 16V 100kw 136LE 1997ccm) Eng.code: RFN(EW10J4) Type id: 14399

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom