Univerzális menü

Bilstein lengéscsillapító első tengely bal,gáznyomásos,kétcsöves,alsó lemez

BILSTEIN - B4 OE Replacement
Cikkszám: 22-052971
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2805959
2 munkanap alatt beszerezhető 1 db.
Bolti ár:
34 040 Ft
-9%
Online ár:
30 950 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Kyb lengéscsillapító első tengely bal,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: KYB
Cikkszám: 333730
Kártyaszám: 1476718
13
22 810 Ft-tól
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Páros cikkszám:
333729
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés:
alul bilincs
Termékfotó
Monroe lengéscsillapító gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: MONROE
Cikkszám: G16447
Kártyaszám: 2801151
31
24 360 Ft-tól
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés:
alul bilincs
Tömeg [kg]:
3,8
Furatátmérő [mm]:
30
Páros cikkszám:
G16446
Csomagolási hossz [mm]:
51,8
Csomagolási szélesség [cm]:
18,2
Csomagolási magasság [cm]:
18,3
Vámtarifa szám:
87 088 035
Csapátmérő [mm]:
20
Garancia:
5 év garancia páronként cserélhető tartozékokkal
dugattyúrúd átmérő [mm]:
20
A javasolt tartozék cikkszáma:
MK144L
A javasolt tartozék cikkszáma:
MK146L
Termékfotó
Sachs lengéscsillapító bal,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 313 033
Kártyaszám: 2801162
10
21 060 Ft-tól
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Jellemző méret:
SFE30/20X177A
Beépítési oldal:
bal
Páros cikkszám:
313 034
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Termékfotó
Sachs lengéscsillapító jobb,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 313 034
Kártyaszám: 2801163
8
21 060 Ft-tól
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Jellemző méret:
SFE30/20X177A
Beépítési oldal:
jobb
Páros cikkszám:
313 033
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

PEUGEOT (5202 Y8)
PEUGEOT (5202.HV)
PEUGEOT (5202.LV)
PEUGEOT (5202.LZ)
PEUGEOT (5202.NC)


További olvasom
Beépítési oldal
Első tengely bal
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
Gólyaláb
Lengéscsillapító rögzítés
alsó lemez
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
Páros cikkszám
22-052988
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Tovább olvasom

1.4 HDi eco 70 Dízel 1398 50kW (68LE) 1398ccm 8HX (DV4TD)8HZ (DV4TD) 16270

2.0 S16 Benzin 1997 100kW (136LE) 1997ccm RFN (EW10J4) 15552

2.0 S16 Benzin 1997 99kW (135LE) 1997ccm RFR (EW10J4) 12102

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom