Univerzális menü

Sachs lengéscsillapító bal,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó

Peugeot 206 1.6 dízel,206 2.0 benzin
Cikkszám: 313 039
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 2806211
2 munkanap alatt beszerezhető 1 db.
Bolti ár:
41 420 Ft
-9%
Online ár:
37 660 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Bilstein lengéscsillapító első tengely bal,gáznyomásos,kétcsöves,alsó lemez
Gyártó: BILSTEIN
Cikkszám: 22-108968
Kártyaszám: 2801098
15
30 970 Ft-tól
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító rögzítés:
alsó lemez
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Páros cikkszám:
22-108951
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

PEUGEOT (5202 NN)
PEUGEOT (5202 AP)


További olvasom
Lengéscsillapító-típus
Gólyaláb
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Jellemző méret
SFE32/22X152A
Beépítési oldal
bal
Páros cikkszám
313 040
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

1.6 HDi 110 Dízel 1560 80kW (109LE) 1560ccm 9HY (DV6TED4)9HZ (DV6TED4) 18106

2.0 S16 Benzin 1997 100kW (136LE) 1997ccm RFN (EW10J4) 15552

1.6 HDi 110 Dízel 1560 80kW (109LE) 1560ccm 9HZ (DV6TED4) 18107

2.0 16V Benzin 1997 100kW (136LE) 1997ccm RFN (EW10J4) 16677

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom