Powered by Smartsupp Peugeot 207 2006-2015 elsőtengely futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó elsőtengely

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 37-172220
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2807109
Termékfotó
Kyb futómű rugó elsőtengely,397mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RH3536
Kártyaszám: 2807133
12
14 528 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Jellemző méret:
E
Rugóforma:
Csavarrugó
Tömeg [kg]:
2,15
Vastagság 1 [mm]:
12
Külső átmérő [mm]:
142
Hossz [mm]:
397
Termékfotó
Monroe futómű rugó 403mm
Gyártó: MONROE
Cikkszám: SP3625
Kártyaszám: 2807146
13
15 695 Ft-tól
Hossz [mm]:
403
Tömeg [kg]:
2,4
Külső átmérő [mm]:
143
Belső átmérő 1 [mm]:
82
Belső átmérő 2 [mm]:
85
Garancia:
5 év garancia
Menetek száma:
6,4
Csomagolási hossz [cm]:
41,5
Csomagolási szélesség [cm]:
15,1
Csomagolási magasság [cm]:
15,2
huzalátmérő [mm]:
12
Termékfotó
Febi Bilstein futómű rugó 397mm,elsőtengely
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 46957
Kártyaszám: 2808340
3
13 956 Ft-tól
Hossz [mm]:
397
Külső átmérő [mm]:
142
Külső átmérő [mm]:
12
Beépítési oldal:
elsőtengely
Tömeg [kg]:
2,15
csak párban cserélendő:
huzalátmérő [mm]:
12
További termékek
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

1.4 16V benzin (1.4 16V 65kw 88LE 1360ccm) Eng.code: KFU(ET3J4) Type id: 19349

1.4 16V benzin (1.4 16V 70kw 95LE 1397ccm) Eng.code: 8FS(EP3),EP3,EP3C Type id: 26630

1.4 16V benzin (1.4 16V 72kw 98LE 1397ccm) Eng.code: 8FR(EP3) Type id: 58571

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom