Univerzális menü

Bilstein futómű rugó

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 37-172268
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2808542
2 munkanap alatt beszerezhető 5 db.
Bolti ár:
19 560 Ft
-9%
Online ár:
17 790 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 11:00-ig leadott rendelés másnap; 11:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 11:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés 2 munkanap múlva 9:00-tól; 11:00 után leadott esetén 3 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 11:00-ig leadott rendelést másnap; 11:00 után leadott rendelést 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanyagok folyadékok patent izzó nem visszáruzható! Visszáruzandó alkatrészeket hat napon belül eredeti csomagolásban sértetlenül vesszük vissza. Cseredarabokat tisztán sértetlenül ledugózva eredeti csomagolásban 1 éven belül vesszük vissza. (33)

Termékfotó
Febi Bilstein futómű rugó 394mm,elsőtengely
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 46915
Kártyaszám: 2808557
5
17 600 Ft-tól
Hossz [mm]:
394
Külső átmérő [mm]:
142
Külső átmérő [mm]:
12
Beépítési oldal:
elsőtengely
Tömeg [kg]:
2,24
csak párban cserélendő:
huzalátmérő [mm]:
12,3
Termékfotó
Kyb futómű rugó elsőtengely,394mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RH3537
Kártyaszám: 2808569
13
17 040 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Jellemző méret:
E
Rugóforma:
Csavarrugó
Tömeg [kg]:
2,24
Vastagság 1 [mm]:
12,3
Külső átmérő [mm]:
142
Hossz [mm]:
394
Termékfotó
Monroe futómű rugó 392mm,elsőtengely
Gyártó: MONROE
Cikkszám: SE3627
Kártyaszám: 2808584
10
14 920 Ft-tól
Hossz [mm]:
392
Tömeg [kg]:
2,42
Rugóforma:
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Külső átmérő [mm]:
143
Garancia:
5 év garancia
Csomagolási hossz [mm]:
43
Csomagolási szélesség [cm]:
18
Csomagolási magasság [cm]:
18
huzalátmérő [mm]:
12,25
huzalátmérő [mm]:
12,2
Termékfotó
Suplex futómű rugó elsőtengely,388mm,persellyel
Gyártó: SUPLEX
Cikkszám: 24157
Kártyaszám: 2808598
6
23 140 Ft-tól
Rugóforma:
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Beépítési oldal:
elsőtengely
huzalátmérő [mm]:
12,25
Hossz [mm]:
388
Külső átmérő [mm]:
139
Tömeg [kg]:
2,25
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
persellyel
huzalátmérő [mm]:
12,3
További termékek
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

1.4 HDi Dízel 1398 50kW (68LE) 1398ccm 8HR (DV4C)8HZ (DV4TD) 19354

1.6 16V Benzin 1587 80kW (109LE) 1587ccm NFU (TU5JP4) 19350

1.6 16V RC Benzin 1598 128kW (174LE) 1598ccm 5FY (EP6DTS) 22685

1.6 16V Turbo Benzin 1598 110kW (150LE) 1598ccm 5FX (EP6DT) 19351

1.6 16V Turbo Benzin 1598 115kW (156LE) 1598ccm 5FR (EP6DT) 33259

1.6 16V VTi Benzin 1598 88kW (120LE) 1598ccm 5FS (EP6C)5FW (EP6)EP6 22681

1.6 HDi 110 Dízel 1560 82kW (112LE) 1560ccm 9HR (DV6C) 33261

1.6 HDi Dízel 1560 66kW (90LE) 1560ccm 9HV (DV6TED4B)9HV (DV6TED4BU)9HX (DV6ATED4) 19352

1.6 HDi Dízel 1560 68kW (92LE) 1560ccm 9HP (DV6DTED) 33260

1.6 HDi Dízel 1560 80kW (109LE) 1560ccm 9HY (DV6TED4)9HZ (DV6TED4) 19353

1.6 16V Benzin 1598 88kW (120LE) 1598ccm 5FS (EP6C)5FW (EP6)EP6 20027

1.6 16V Turbo Benzin 1598 110kW (150LE) 1598ccm 5FX (EP6DT) 20028

1.6 16V Turbo Benzin 1598 115kW (156LE) 1598ccm 5FR (EP6DT)5FV (EP6CDT) 33263

1.6 HDi Dízel 1560 80kW (109LE) 1560ccm 9HZ (DV6TED4) 20030

1.6 HDi Dízel 1560 82kW (112LE) 1560ccm 9HR (DV6C) 33262

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom