Powered by Smartsupp Peugeot 3008 2009-2016 egyterű hátsótengely futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 36-239764
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2810728

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

PEUGEOT (5102.H2)
PEUGEOT (5102.W0)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Tovább olvasom

1.6 THP benzin (1.6 16V 110kw 150LE 1598ccm) Eng.code: 5FE(EP6CDTM),5FE(EP6CDTMD),5FX(EP6DT) Type id: 30822

1.6 THP benzin (1.6 16V 115kw 156LE 1598ccm) Eng.code: 5FV(EP6CDT) Type id: 31524

2.0 16V benzin (2.0 16V 100kw 136LE 1997ccm) Eng.code: RFN(EW10J4) Type id: 17402

2.0 16V benzin (2.0 16V 103kw 140LE 1997ccm) Eng.code: RFJ(EW10A) Type id: 18641

2.0 16V benzin (2.0 16V 130kw 177LE 1997ccm) Eng.code: RFK(EW10J4S) Type id: 17403

2.0 HDi 135 diesel (2.0 16V 100kw 136LE 1997ccm) Eng.code: RHR(DW10BTED4) Type id: 18777

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom