Univerzális menü

Bilstein támcsapágy gólyaláb elsőtengely

B1 OE Replacement
Cikkszám: 12-288755
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2810975
Nem rendelhető
Termékfotó
Febi Bilstein támcsapágy gólyaláb gumi/fém,első tengely bal,első tengely jobb
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 100079
Kártyaszám: 2810981
34
5 860 Ft-tól
Anyag:
Gumi/fém
Beépítési oldal:
Első tengely kétoldali
Tömeg [kg]:
0,41
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
OE-számhoz:
5038.H3
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Beépítési oldal:
elsőtengely
Szervizinformáció figyelembe veendő:
Termékfotó
Monroe támcsapágy gólyaláb csapágy nélkül,elsőtengely,bal,jobb
Gyártó: MONROE
Cikkszám: MK395
Kártyaszám: 2810993
23
8 750 Ft-tól
Tömeg [kg]:
0,406
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Csomagolási hossz [mm]:
14,3
Csomagolási szélesség [cm]:
4,1
Csomagolási magasság [cm]:
14,3
Garancia:
5 év garancia
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

PEUGEOT (5031.F3)
PEUGEOT (5035.63)
PEUGEOT (5038.H3)


További olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

1.2 Benzin 1199 96kW (131LE) 1199ccm HNY (EB2DTS) 111987

1.6 BlueHDi 120 Dízel 1560 88kW (120LE) 1560ccm BHZ (DV6FC) 107941

1.6 HDi 115 / BlueHDi 115 Dízel 1560 85kW (116LE) 1560ccm 9HC (DV6C)BHX (DV6FC) 122430

1.6 HDi Dízel 1560 80kW (109LE) 1560ccm 9HZ (DV6TED4) 30823

1.6 HDi Dízel 1560 82kW (112LE) 1560ccm 9HR (DV6C) 33866

1.6 HDi Dízel 1560 84kW (114LE) 1560ccm 9HD (DV6CTED) 58880

1.6 THP Benzin 1598 110kW (150LE) 1598ccm 5FE (EP6CDTM)5FE (EP6CDTMD)5FX (EP6DT) 30822

1.6 THP Benzin 1598 115kW (156LE) 1598ccm 5FV (EP6CDT) 31524

1.6 Turbo Benzin 1598 121kW (165LE) 1598ccm 5GZ (EP6FDT) 106340

1.6 VTi Benzin 1598 88kW (120LE) 1598ccm 5FS (EP6C)5FW (EP6)EP6 30821

2.0 HDi 150 / BlueHDi 150 Dízel 1997 110kW (150LE) 1997ccm AHX (DW10FD)RHE (DW10CTED4) 30824

2.0 HDi Dízel 1997 100kW (136LE) 1997ccm RHD (DW10CB) 59322

2.0 HDi Dízel 1997 120kW (163LE) 1997ccm RHH (DW10CTED4) 33266

2.0 HDi Hybrid4 Dízel/elektromos 1997 120kW (163LE) 1997ccm RHC (DW10CTED4) 34726

1.2 Benzin 1199 96kW (131LE) 1199ccm HNY (EB2DTS) 111986

1.6 16V Benzin 1598 115kW (156LE) 1598ccm 5FV (EP6CDT) 31734

1.6 16V Benzin 1598 88kW (120LE) 1598ccm 5FS (EP6C)5FW (EP6)EP6 31733

1.6 BlueHDi 120 Dízel 1560 88kW (120LE) 1560ccm BHZ (DV6FC) 108175

1.6 HDi Dízel 1560 80kW (110LE) 1560ccm 9HZ (DV6TED4) 31737

1.6 HDi Dízel 1560 82kW (112LE) 1560ccm 9HR (DV6C) 5291

1.6 HDi Dízel 1560 84kW (114LE) 1560ccm 9HD (DV6C) 58878

1.6 THP 163 Benzin 1598 120kW (163LE) 1598ccm 5GZ (EP6FDT) 108056

1.6 THP 165 Benzin 1598 121kW (165LE) 1598ccm 5GZ (EP6FDT) 117933

2.0 HDi 136 / BlueHDi 136 Dízel 1997 100kW (136LE) 1997ccm AHV (DW10FD)RHD (DW10CB)RHD (DW10CTED4) 19322

2.0 HDi 150 / BlueHDi 150 Dízel 1997 110kW (150LE) 1997ccm AHX (DW10FD)RHE (DW10CTED4) 31739

2.0 HDi Dízel 1997 120kW (163LE) 1997ccm RHH (DW10CTED4) 31740

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom