Univerzális menü

Bilstein támcsapágy gólyaláb hátsótengely

B1 OE Replacement
Cikkszám: 12-298839
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2817538
2 munkanap alatt beszerezhető 8 db.
Bolti ár:
10 670 Ft
-17%
Online ár:
8 890 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Febi Bilstein támcsapágy gólyaláb alumínium,gumi/fém,hátsó tengely bal
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 30030
Kártyaszám: 1542123
53
6 040 Ft-tól
Vastagság [mm]:
50
Magasság [mm]:
50
Belső átmérő [mm]:
10
Külső átmérő [mm]:
64
Anyag:
Alumínium
Anyag:
Gumi/fém
Beépítési oldal:
hátsótengely, kétoldali
Tömeg [kg]:
0,28
OE-számhoz:
5142.32
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Beépítési oldal:
Hátsó tengely bal
Beépítési oldal:
Hátsó tengely jobb
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Beépítési oldal:
hátsótengely
Lyuktávolság [mm]:
100,5
Szervizinformáció figyelembe veendő:
Termékfotó
MaxGear támcsapágy gólyaláb alumínium,gumi/fém,hátsótengely
Gyártó: Maxgear
Cikkszám: 72-2168
Kártyaszám: 1542134
34
4 160 Ft-tól
Vastagság [mm]:
49,5
Belső átmérő [mm]:
10
Külső átmérő [mm]:
64
Anyag:
Alumínium
Anyag:
Gumi/fém
Beépítési oldal:
hátsótengely, kétoldali
Tömeg [kg]:
0,28
Beépítési oldal:
hátsótengely
Termékfotó
Meyle támcsapágy gólyaláb hátsótengely,golyóscsapágy nélkül
Gyártó: MEYLE
Cikkszám: 11-14 741 0001
Kártyaszám: 1542135
11
5 880 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Belső átmérő [mm]:
10
Külső átmérő [mm]:
64
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Gördülőcsapágyra nincs szükség
a páros csere javasolt:
Szükséges darabszám:
2
Termékfotó
Monroe támcsapágy gólyaláb csapágy nélkül,hátsótengely
Gyártó: MONROE
Cikkszám: MK205
Kártyaszám: 1542137
22
8 900 Ft-tól
Tömeg [kg]:
0,3
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Csomagolási hossz [mm]:
9,6
Csomagolási szélesség [cm]:
8,3
Csomagolási magasság [cm]:
8,2
Garancia:
5 év garancia
Termékfotó
Swag támcsapágy gólyaláb alumínium,gumi/fém,hátsó tengely bal
Gyártó: Swag
Cikkszám: 62 93 0030
Kártyaszám: 1542151
22
6 530 Ft-tól
Vastagság [mm]:
50
Magasság [mm]:
50
Belső átmérő [mm]:
10
Külső átmérő [mm]:
64
Anyag:
Alumínium
Anyag:
Gumi/fém
Beépítési oldal:
hátsótengely, kétoldali
Tömeg [kg]:
0,28
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Beépítési oldal:
Hátsó tengely bal
Beépítési oldal:
Hátsó tengely jobb
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Beépítési oldal:
hátsótengely
Lyuktávolság [mm]:
100,5
Termékfotó
TRW támcsapágy gólyaláb hátsótengely,golyóscsapágy nélkül
Gyártó: TRW
Cikkszám: JSB124
Kártyaszám: 1542154
10
7 600 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Magasság [mm]:
49,5
Szükséges darabszám:
2
Külső átmérő [mm]:
64
Centrírozási átmérő [mm]:
10
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
OE-számhoz:
5142 30
OE-számhoz:
5142 32
OE-számhoz:
5142 34
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

CITROEN (9658295680)

CITROEN/PEUGEOT (5142.30)
CITROEN/PEUGEOT (5142.32)
CITROEN/PEUGEOT (5142.34)


További olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Tovább olvasom

1.4 16V Benzin 1360 65kW (88LE) 1360ccm KFU (ET3J4) 17988

1.4 Benzin 1360 55kW (75LE) 1360ccm KFW (TU3JP) 16182

1.4 HDi Dízel 1398 50kW (68LE) 1398ccm 8HX (DV4TD)8HZ (DV4TD) 16545

1.6 16V Benzin 1587 80kW (109LE) 1587ccm NFU (TU5JP4) 15901

1.6 HDi 110 Dízel 1560 80kW (109LE) 1560ccm 9HY (DV6TED4)9HZ (DV6TED4) 17989

1.6 HDi Dízel 1560 66kW (90LE) 1560ccm 9HV (DV6TED4B)9HV (DV6TED4BU)9HX (DV6ATED4) 19341

2.0 16V Benzin 1997 100kW (136LE) 1997ccm RFN (EW10J4) 15902

2.0 16V Benzin 1997 103kW (140LE) 1997ccm RFJ (EW10A) 18638

2.0 16V Benzin 1997 130kW (177LE) 1997ccm RFK (EW10J4S) 18776

2.0 HDi 110 Dízel 1997 79kW (107LE) 1997ccm RHS (DW10ATED) 15904

2.0 HDi 135 Dízel 1997 100kW (136LE) 1997ccm RHR (DW10BTED4) 17843

2.0 HDi 90 Dízel 1997 66kW (90LE) 1997ccm RHY (DW10TD) 15903

1.4 16V Benzin 1360 65kW (88LE) 1360ccm KFU (ET3J4) 17913

1.4 Benzin 1360 55kW (75LE) 1360ccm KFW (TU3JP) 20894

1.4 HDi Dízel 1398 50kW (68LE) 1398ccm 8HZ (DV4TD) 18202

1.6 16V Benzin 1587 80kW (109LE) 1587ccm NFU (TU5JP4) 17914

1.6 HDi 110 Dízel 1560 80kW (109LE) 1560ccm 9HY (DV6TED4)9HZ (DV6TED4) 17993

1.6 HDi Dízel 1560 66kW (90LE) 1560ccm 9HV (DV6TED4B)9HV (DV6TED4BU)9HX (DV6ATED4)9HX (DV6AUTED4) 19405

2.0 16V Benzin 1997 103kW (140LE) 1997ccm RFJ (EW10A) 18639

2.0 Benzin 1997 100kW (136LE) 1997ccm RFN (EW10J4) 17991

2.0 HDI 110 Dízel 1997 79kW (107LE) 1997ccm RHS (DW10ATED) 19319

2.0 HDI 90 Dízel 1997 66kW (90LE) 1997ccm RHY (DW10TD) 17915

2.0 HDi 135 Dízel 1997 100kW (136LE) 1997ccm RHR (DW10BTED4) 17994

1.6 16V Benzin 1587 80kW (110LE) 1587ccm NFU (TU5JP4) 18550

2.0 16V Benzin 1997 100kW (136LE) 1997ccm RFN (EW10J4) 17402

2.0 16V Benzin 1997 103kW (140LE) 1997ccm RFJ (EW10A) 18641

2.0 16V Benzin 1997 130kW (177LE) 1997ccm RFK (EW10J4S) 17403

2.0 HDi 135 Dízel 1997 100kW (136LE) 1997ccm RHR (DW10BTED4) 18777

1.6 16V Benzin 1587 80kW (109LE) 1587ccm NFU (TU5JP4) 16612

1.6 HDI 110 Dízel 1560 80kW (109LE) 1560ccm 9HY (DV6TED4)9HZ (DV6TED4) 17992

2.0 16V Benzin 1997 100kW (136LE) 1997ccm RFN (EW10J4) 16613

2.0 16V Benzin 1997 103kW (140LE) 1997ccm RFJ (EW10A) 18640

2.0 HDI 110 Dízel 1997 79kW (107LE) 1997ccm RHS (DW10ATED) 16615

2.0 HDI 90 Dízel 1997 66kW (90LE) 1997ccm RHY (DW10TD) 16614

2.0 HDi 135 Dízel 1997 100kW (136LE) 1997ccm RHR (DW10BTED4) 17995

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom