Powered by Smartsupp Peugeot 307 2003-2009 CC coupe-cabrio (3B) hátsótengely torony csapágy gólyaláb
Univerzális menü

Bilstein támcsapágy gólyaláb hátsótengely

B1 OE Replacement
Cikkszám: 12-298839
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2817538
Termékfotó
Febi Bilstein támcsapágy gólyaláb alumínium,gumi/fém,hátsó tengely bal
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 30030
Kártyaszám: 1542123
67
5 830 Ft-tól
Vastagság [mm]:
50
Magasság [mm]:
50
Belső átmérő [mm]:
10
Külső átmérő [mm]:
64
Anyag:
Alumínium
Anyag:
Gumi/fém
Beépítési oldal:
hátsótengely, kétoldali
Tömeg [kg]:
0,28
OE-számhoz:
5142.32
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Beépítési oldal:
Hátsó tengely bal
Beépítési oldal:
Hátsó tengely jobb
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Beépítési oldal:
hátsótengely
Lyuktávolság [mm]:
100,5
Szervizinformáció figyelembe veendő:
Termékfotó
MaxGear támcsapágy gólyaláb alumínium,gumi/fém,hátsótengely
Gyártó: Maxgear
Cikkszám: 72-2168
Kártyaszám: 1542134
36
4 270 Ft-tól
Vastagság [mm]:
49,5
Belső átmérő [mm]:
10
Külső átmérő [mm]:
64
Anyag:
Alumínium
Anyag:
Gumi/fém
Beépítési oldal:
hátsótengely, kétoldali
Tömeg [kg]:
0,28
Beépítési oldal:
hátsótengely
Termékfotó
Meyle támcsapágy gólyaláb hátsótengely,golyóscsapágy nélkül
Gyártó: MEYLE
Cikkszám: 11-14 741 0001
Kártyaszám: 1542135
13
5 790 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Belső átmérő [mm]:
10
Külső átmérő [mm]:
64
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Gördülőcsapágyra nincs szükség
a páros csere javasolt:
Szükséges darabszám:
2
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Termékfotó
Monroe támcsapágy gólyaláb csapágy nélkül,hátsótengely
Gyártó: MONROE
Cikkszám: MK205
Kártyaszám: 1542137
25
8 920 Ft-tól
Tömeg [kg]:
0,3
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Csomagolási hossz [cm]:
9,6
Csomagolási szélesség [cm]:
8,3
Csomagolási magasság [cm]:
8,2
Garancia:
5 év garancia
Termékfotó
Swag támcsapágy gólyaláb alumínium,gumi/fém,hátsó tengely bal
Gyártó: Swag
Cikkszám: 62 93 0030
Kártyaszám: 1542151
34
7 210 Ft-tól
Vastagság [mm]:
50
Magasság [mm]:
50
Belső átmérő [mm]:
10
Külső átmérő [mm]:
64
Anyag:
Alumínium
Anyag:
Gumi/fém
Beépítési oldal:
hátsótengely, kétoldali
Tömeg [kg]:
0,28
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Beépítési oldal:
Hátsó tengely bal
Beépítési oldal:
Hátsó tengely jobb
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Beépítési oldal:
hátsótengely
Lyuktávolság [mm]:
100,5
Termékfotó
TRW támcsapágy gólyaláb hátsótengely,golyóscsapágy nélkül
Gyártó: TRW
Cikkszám: JSB124
Kártyaszám: 1542154
13
5 870 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Magasság [mm]:
49,5
Szükséges darabszám:
2
Külső átmérő [mm]:
64
Centrírozási átmérő [mm]:
10
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
OE-számhoz:
5142 30
OE-számhoz:
5142 32
OE-számhoz:
5142 34
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Termékfotó
Vaico támcsapágy gólyaláb alumínium,gumi/fém,hátsótengely
Gyártó: VAICO
Cikkszám: V22-1061
Kártyaszám: 1542155
19
5 800 Ft-tól
Anyag:
Alumínium
Külső átmérő [mm]:
64
Vastagság [mm]:
49,5
Anyag:
Gumi/fém
Belső átmérő [mm]:
10
Beépítési oldal:
hátsótengely, kétoldali
Tömeg [kg]:
0,28
Beépítési oldal:
hátsótengely
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

CITROEN (9658295680)

CITROEN/PEUGEOT (5142.30)
CITROEN/PEUGEOT (5142.32)
CITROEN/PEUGEOT (5142.34)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Tovább olvasom

1.4 HDi diesel (1.4 8V 50kw 68LE 1398ccm) Eng.code: 8HX(DV4TD),8HZ(DV4TD) Type id: 16545

1.6 16V benzin (1.6 16V 80kw 109LE 1587ccm) Eng.code: NFU(TU5JP4) Type id: 15901

1.6 HDi diesel (1.6 16V 66kw 90LE 1560ccm) Eng.code: 9HV(DV6TED4B),9HV(DV6TED4BU),9HX(DV6ATED4) Type id: 19341

2.0 16V benzin (2.0 16V 100kw 136LE 1997ccm) Eng.code: RFN(EW10J4) Type id: 15902

2.0 16V benzin (2.0 16V 103kw 140LE 1997ccm) Eng.code: RFJ(EW10A) Type id: 18638

2.0 16V benzin (2.0 16V 130kw 177LE 1997ccm) Eng.code: RFK(EW10J4S) Type id: 18776

2.0 HDi 90 diesel (2.0 8V 66kw 90LE 1997ccm) Eng.code: RHY(DW10TD) Type id: 15903

1.4 16V benzin (1.4 16V 65kw 88LE 1360ccm) Eng.code: KFU(ET3J4) Type id: 17913

1.4 HDi diesel (1.4 8V 50kw 68LE 1398ccm) Eng.code: 8HZ(DV4TD) Type id: 18202

1.4 benzin (1.4 8V 55kw 75LE 1360ccm) Eng.code: KFW(TU3JP) Type id: 20894

1.6 16V benzin (1.6 16V 80kw 109LE 1587ccm) Eng.code: NFU(TU5JP4) Type id: 17914

1.6 HDi diesel (1.6 16V 66kw 90LE 1560ccm) Eng.code: 9HV(DV6TED4B),9HV(DV6TED4BU),9HX(DV6ATED4),9HX(DV6AUTED4) Type id: 19405

2.0 16V benzin (2.0 16V 103kw 140LE 1997ccm) Eng.code: RFJ(EW10A) Type id: 18639

2.0 HDI 90 diesel (2.0 8V 66kw 90LE 1997ccm) Eng.code: RHY(DW10TD) Type id: 17915

2.0 benzin (2.0 16V 100kw 136LE 1997ccm) Eng.code: RFN(EW10J4) Type id: 17991

1.6 16V benzin (1.6 16V 80kw 109LE 1587ccm) Eng.code: NFU(TU5JP4) Type id: 16612

1.6 HDI 110 diesel (1.6 16V 80kw 109LE 1560ccm) Eng.code: 9HY(DV6TED4),9HZ(DV6TED4) Type id: 17992

2.0 16V benzin (2.0 16V 103kw 140LE 1997ccm) Eng.code: RFJ(EW10A) Type id: 18640

2.0 HDI 110 diesel (2.0 8V 79kw 107LE 1997ccm) Eng.code: RHS(DW10ATED) Type id: 16615

2.0 HDI 90 diesel (2.0 8V 66kw 90LE 1997ccm) Eng.code: RHY(DW10TD) Type id: 16614

2.0 HDi 135 diesel (2.0 16V 100kw 136LE 1997ccm) Eng.code: RHR(DW10BTED4) Type id: 17995

1.6 16V benzin (1.6 16V 80kw 110LE 1587ccm) Eng.code: NFU(TU5JP4) Type id: 18550

2.0 16V benzin (2.0 16V 100kw 136LE 1997ccm) Eng.code: RFN(EW10J4) Type id: 17402

2.0 16V benzin (2.0 16V 103kw 140LE 1997ccm) Eng.code: RFJ(EW10A) Type id: 18641

2.0 16V benzin (2.0 16V 130kw 177LE 1997ccm) Eng.code: RFK(EW10J4S) Type id: 17403

2.0 HDi 135 diesel (2.0 16V 100kw 136LE 1997ccm) Eng.code: RHR(DW10BTED4) Type id: 18777

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom