Univerzális menü

Sachs lengéscsillapító bal,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó

Peugeot 307
Cikkszám: 310 103
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 2818652
1 munkanap alatt beszerezhető 3 db.
Bolti ár:
28 600 Ft
-9%
Online ár:
26 000 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 15:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól; 15:00 után leadott rendelés esetén 3 munkanap múlva lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanygok folyadékok elektromos alkatrészek visszáruzása nem lehetséges. A visszáruzandó tételeket sérülés mentes eredeti csomagolásban hat napon belül vesszük vissza. Cseredarabok mechanikai sérülés mentesen tisztán gyári csomagolásban visszáruzhatóak. (130)

Termékfotó
Bilstein lengéscsillapító elsőtengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: BILSTEIN
Cikkszám: 22-113115
Kártyaszám: 1541745
30
25 780 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés:
alul bilincs
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

PEUGEOT (5202 LQ)
PEUGEOT (5202 HN)


További olvasom
Jellemző méret
SFE30/20X193A
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
Gólyaláb
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Beépítési oldal
bal
Páros cikkszám
310 102
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Beépítési oldal
Első tengely bal
Tovább olvasom

2.0 16V Benzin 1997 130kW (177LE) 1997ccm RFK (EW10J4S) 18776

2.0 HDi 135 Dízel 1997 100kW (136LE) 1997ccm RHR (DW10BTED4) 17843

1.4 HDi Dízel 1398 50kW (68LE) 1398ccm 8HZ (DV4TD) 18202

1.6 HDi 110 Dízel 1560 80kW (109LE) 1560ccm 9HY (DV6TED4)9HZ (DV6TED4) 17993

1.6 HDi Dízel 1560 66kW (90LE) 1560ccm 9HV (DV6TED4B)9HV (DV6TED4BU)9HX (DV6ATED4)9HX (DV6AUTED4) 19405

2.0 16V Benzin 1997 103kW (140LE) 1997ccm RFJ (EW10A) 18639

2.0 16V Benzin 1997 130kW (177LE) 1997ccm RFK (EW10J4S) 18775

2.0 Benzin 1997 100kW (136LE) 1997ccm RFN (EW10J4) 17991

2.0 HDI 110 Dízel 1997 79kW (107LE) 1997ccm RHS (DW10ATED) 19319

2.0 HDI 90 Dízel 1997 66kW (90LE) 1997ccm RHY (DW10TD) 17915

2.0 HDi 135 Dízel 1997 100kW (136LE) 1997ccm RHR (DW10BTED4) 17994

1.6 16V Benzin 1587 80kW (110LE) 1587ccm NFU (TU5JP4) 18550

2.0 16V Benzin 1997 100kW (136LE) 1997ccm RFN (EW10J4) 17402

2.0 16V Benzin 1997 103kW (140LE) 1997ccm RFJ (EW10A) 18641

2.0 16V Benzin 1997 130kW (177LE) 1997ccm RFK (EW10J4S) 17403

2.0 HDi 135 Dízel 1997 100kW (136LE) 1997ccm RHR (DW10BTED4) 18777

1.6 HDI 110 Dízel 1560 80kW (109LE) 1560ccm 9HY (DV6TED4)9HZ (DV6TED4) 17992

2.0 16V Benzin 1997 100kW (136LE) 1997ccm RFN (EW10J4) 16613

2.0 16V Benzin 1997 103kW (140LE) 1997ccm RFJ (EW10A) 18640

2.0 HDI 110 Dízel 1997 79kW (107LE) 1997ccm RHS (DW10ATED) 16615

2.0 HDI 90 Dízel 1997 66kW (90LE) 1997ccm RHY (DW10TD) 16614

2.0 HDi 135 Dízel 1997 100kW (136LE) 1997ccm RHR (DW10BTED4) 17995

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom