Powered by Smartsupp Peugeot 307 2002-2009 SW kombi (3H) elsőtengely futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 36-266081
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2819201
Termékfotó
Suplex futómű rugó elsőtengely,450mm,persellyel
Gyártó: SUPLEX
Cikkszám: 24111
Kártyaszám: 2819205
4
21 370 Ft-tól
Rugóforma:
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Beépítési oldal:
elsőtengely
huzalátmérő [mm]:
13
Hossz [mm]:
450
Külső átmérő [mm]:
170
Tömeg [kg]:
2,6
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
persellyel
Termékfotó
TRW futómű rugó elsőtengely,450mm
Gyártó: TRW
Cikkszám: JCS763
Kártyaszám: 2819206
5
25 320 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Vastagság [mm]:
13
Hossz [mm]:
450
Külső átmérő [mm]:
170
Tömeg [kg]:
2,6
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

PEUGEOT (5002.FY)
PEUGEOT (5002.FZ)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

2.0 HDi 135 diesel (2.0 16V 100kw 136LE 1997ccm) Eng.code: RHR(DW10BTED4) Type id: 17994

2.0 HDi 135 diesel (2.0 16V 100kw 136LE 1997ccm) Eng.code: RHR(DW10BTED4) Type id: 17995

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom