Powered by Smartsupp Peugeot 308 2009-2014 CC coupe-cabrio (4B) futómű rugó
Univerzális menü

Sachs futómű rugó 319mm

Peugeot 308 1.6 benzin,308 1.6 dízel,308 2.0 dízel
Cikkszám: 994 531
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 2819976

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

PEUGEOT (5102 V6)
PEUGEOT (5102 V8)


Tovább olvasom
Jellemző méret
E
Külső átmérő [mm]
115
Hossz [mm]
319
Átmérő [mm]
12
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

1.6 16V benzin (1.6 16V 80kw 110LE 1587ccm) Eng.code: NFU(TU5JP4) Type id: 18550

2.0 16V benzin (2.0 16V 100kw 136LE 1997ccm) Eng.code: RFN(EW10J4) Type id: 17402

2.0 16V benzin (2.0 16V 103kw 140LE 1997ccm) Eng.code: RFJ(EW10A) Type id: 18641

2.0 16V benzin (2.0 16V 130kw 177LE 1997ccm) Eng.code: RFK(EW10J4S) Type id: 17403

2.0 HDi 135 diesel (2.0 16V 100kw 136LE 1997ccm) Eng.code: RHR(DW10BTED4) Type id: 18777

1.6 16V benzin (1.6 16V 103kw 140LE 1598ccm) Eng.code: 5FT(EP6DT) Type id: 32807

1.6 16V benzin (1.6 16V 110kw 150LE 1598ccm) Eng.code: 5FX(EP6DT) Type id: 28201

1.6 16V benzin (1.6 16V 115kw 156LE 1598ccm) Eng.code: 5FV(EP6CDT) Type id: 32806

1.6 16V benzin (1.6 16V 88kw 120LE 1598ccm) Eng.code: EP6 Type id: 31522

1.6 HDi diesel (1.6 8V 84kw 114LE 1560ccm) Eng.code: 9HD(DV6C) Type id: 58885

1.6 THP benzin (1.6 16V 147kw 200LE 1598ccm) Eng.code: EP6CDTX Type id: 6664

2.0 HDi diesel (2.0 16V 103kw 140LE 1997ccm) Eng.code: RHF(DW10BTED4) Type id: 28202

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom