Powered by Smartsupp Peugeot 406 1995-2004 (8B) elsőtengely futómű rugó
Univerzális menü

Sachs futómű rugó 476mm,elsőtengely,automata váltó,klímával szerelt járművekhez

Peugeot 406
Cikkszám: 997 974
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 2826771
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

CITROEN (5002 V3)
PEUGEOT (5002 V3)


Tovább olvasom
Jellemző méret
AC
Külső átmérő [mm]
163
Hossz [mm]
476
Átmérő [mm]
12,75
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

1.8 16V benzin (1.8 16V 81kw 110LE 1761ccm) Eng.code: LFY(XU7JP4) Type id: 5230

1.9 TD diesel (1.9 8V 66kw 90LE 1905ccm) Eng.code: DHX(XUD9TE) Type id: 5327

2.0 16V benzin (2.0 16V 97kw 132LE 1998ccm) Eng.code: RFV(XU10J4R) Type id: 5231

2.0 HDi 110 diesel (2.0 8V 79kw 107LE 1997ccm) Eng.code: RHS(DW10ATED),RHZ(DW10ATED) Type id: 16288

2.1 TD 12V diesel (2.1 12V 80kw 109LE 2088ccm) Eng.code: P8C(XUD11BTE) Type id: 5354

2.0 16V benzin (2.0 16V 97kw 132LE 1998ccm) Eng.code: RFV(XU10J4R) Type id: 7872

2.0 HDI 90 diesel (2.0 8V 66kw 90LE 1997ccm) Eng.code: RHY(DW10TD) Type id: 12247

2.0 Turbo benzin (2.0 8V 108kw 147LE 1998ccm) Eng.code: RGX(XU10J2TE) Type id: 7871

2.1 TD 12V diesel (2.1 12V 80kw 109LE 2088ccm) Eng.code: P8C(XUD11BTE) Type id: 7870

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom