Powered by Smartsupp Peugeot 508 II 2018- (FB,FH,F3) hátsótengely lengéscsillapító
Univerzális menü

Bilstein lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,alul szem

BILSTEIN - B4 OE Replacement
Cikkszám: 19-295480
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2833228
2 munkanap alatt beszerezhető 6 db.
Bolti ár:
40 970 Ft
-9%
Online ár:
37 250 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

CITROEN (98 293 567 80)
PEUGEOT (98 278 820 80)
PEUGEOT (98 300 382 80)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
Nem rugótartó lengéscsillapító
Lengéscsillapító rögzítés
alul szem
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Tovább olvasom

1.5 BlueHDi 130 (JCYHZJ, JCYHZR) diesel (1.5 16V 96kw 130LE 1499ccm) Eng.code: YHZ(DV5RC) Type id: 129160

1.6 PureTech 180 (J45GFR) benzin (1.6 16V 133kw 180LE 1598ccm) Eng.code: 5GF(EP6FADTXD) Type id: 130979

1.6 PureTech 225 (J45GCR, J45GGR) benzin (1.6 16V 165kw 225LE 1598ccm) Eng.code: 5GC(EP6FADTX),5GG(EP6FADTX) Type id: 128856

2.0 BlueHDi 180 (JJEHZR) diesel (2.0 16V 130kw 177LE 1997ccm) Eng.code: EHZ(DW10FC) Type id: 128857

PureTech 130 (JRHNSU) benzin (1.2 12V 96kw 130LE 1199ccm) Eng.code: HNS(EB2ADTS) Type id: 133326

1.6 PureTech 180 (F35GFR) benzin (1.6 16V 133kw 181LE 1598ccm) Eng.code: 5GF(EP6FADTXD) Type id: 131637

1.6 THP 165 (F35GYV) benzin (1.6 16V 121kw 165LE 1598ccm) Eng.code: 5GY(EP6FDTM) Type id: 134175

2.0 BlueHDI 160 (FHEHYR) diesel (2.0 16V 120kw 163LE 1997ccm) Eng.code: EHY(DW10FCC) Type id: 131641

2.0 BlueHDI 180 (FHEHZR, FHEHZN) diesel (2.0 16V 130kw 177LE 1997ccm) Eng.code: EHZ(DW10FC) Type id: 131642

Hybrid 225 (F35GQU) benzin/elektromos (1.6 16V 165kw 224LE 1598ccm) Eng.code: 5GQ(EP6FADTXHPD),DGZ(EP6FADTXHPD) Type id: 137579

PureTech 130 (FBHNSR) benzin (1.2 12V 96kw 131LE 1199ccm) Eng.code: HNS(EB2ADTS) Type id: 141507

1.5 BlueHDi 130 diesel (1.5 16V 96kw 131LE 1499ccm) Eng.code: YHZ(DV5RC) Type id: 133299

1.6 PureTech 180 benzin (1.6 16V 133kw 181LE 1598ccm) Eng.code: GFR(EP6FADTXD) Type id: 133307

1.6 PureTech 225 (F45GGR) benzin (1.6 16V 165kw 224LE 1598ccm) Eng.code: GCR(EP6FADTX) Type id: 133308

1.6 THP 165 (F45GYV) benzin (1.6 16V 121kw 165LE 1598ccm) Eng.code: 5GY(EP6FDTM) Type id: 134176

2.0 BlueHDi 160 diesel (2.0 16V 120kw 163LE 1997ccm) Eng.code: EHY(DW10FCC) Type id: 133300

2.0 BlueHDi 180 diesel (2.0 16V 130kw 177LE 1997ccm) Eng.code: EHZ(DW10FC) Type id: 133305

Hybrid 224 (F45GQU) benzin/elektromos (1.6 16V 165kw 224LE 1598ccm) Eng.code: 5GQ(EP6FADTXHPD) Type id: 137583

PSE Hybrid4 360 (F45GBT) benzin/elektromos (1.6 16V 265kw 360LE 1598ccm) Eng.code: 5GB(EP6FADTXHPR) Type id: 142197

PureTech 130 benzin (1.2 12V 96kw 131LE 1199ccm) Eng.code: HNS(EB2ADTS) Type id: 141508

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom