Univerzális menü

Bosch generátor 120amper,szabadonfutó szíjtárcsával,vákuumszivattyú nélkül

Porsche 911,Boxster
Cikkszám: 0 986 046 520
Gyártó: BOSCH
Kártyaszám: 2843197
2 munkanap alatt beszerezhető 2 db.
Bolti ár:
131 820 Ft
-7%
Online ár:
122 060 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

PORSCHE (996 603 012 02)
PORSCHE (996 603 012 04)
PORSCHE (996 603 012 2U)
PORSCHE (996 603 012 2X)


További olvasom
cserealkatrész
Feszültség [V]
14
Generátor-töltőáram [A]
120
Rögzítési mód
kettős lengőkar
Generátor kivitel
vákuumszivattyú nélkül
Szíjtárcsa és generátor távolsága [mm]
32
Forgásirány
óramutató járásával megegyező forgásirány
Szíjtárcsák
Szabadonfutó szíjtárcsával
Rovátkák száma
6
Szíjtárcsaátmérő [mm]
52,6
Hossz [mm]
187
javasolt javítási kiterjesztés
Ékszíj/hosszbordás szíj
Bilincs
B+(M8)
Csatlakozókivitel száma
61
Tovább olvasom

3.4 Carrera Benzin 3387 221kW (301LE) 3387ccm M 96.01M 96.04 8696

3.6 Carrera 4 Benzin 3596 235kW (320LE) 3596ccm M 96.03 16461

3.6 Carrera 4S Benzin 3596 254kW (345LE) 3596ccm M 96.03 17507

3.6 Carrera Benzin 3596 235kW (320LE) 3596ccm M 96.03 16460

3.6 Carrera S Benzin 3596 254kW (345LE) 3596ccm M 96.03 17506

3.6 GT2 Benzin 3600 340kW (462LE) 3600ccm M 96.70 15976

3.6 GT2 Benzin 3600 355kW (483LE) 3600ccm M 96.70 17597

3.6 Turbo 4 Benzin 3600 309kW (420LE) 3600ccm M 96.70 14400

3.6 Turbo 4S Benzin 3600 331kW (450LE) 3600ccm M 96.70 17380

3.4 Carrera Benzin 3387 221kW (301LE) 3387ccm M 96.01M 96.04 9419

3.6 Carrera 4 Benzin 3596 235kW (320LE) 3596ccm M 96.03 16463

3.6 Carrera 4S Benzin 3596 254kW (345LE) 3596ccm M 96.03 17509

3.6 Carrera Benzin 3596 235kW (320LE) 3596ccm M 96.03 16462

3.6 Carrera S Benzin 3596 254kW (345LE) 3596ccm M 96.03 17508

3.6 S Benzin 3600 331kW (450LE) 3600ccm M 96.70 20165

3.6 Turbo 4 Benzin 3600 309kW (420LE) 3600ccm M 96.70 17618

3.6 Turbo 4S Benzin 3600 331kW (450LE) 3600ccm M 96.70 17798

3.6 Benzin 3596 235kW (320LE) 3596ccm M 96.03 16409

2.7 Benzin 2687 155kW (211LE) 2687ccm M 96.22 54927

2.7 Benzin 2687 162kW (220LE) 2687ccm M 96.22 11522

2.7 Benzin 2687 168kW (228LE) 2687ccm M 96.23 16859

S 3.2 Benzin 3179 185kW (252LE) 3179ccm M 96.21 11523

S 3.2 Benzin 3179 191kW (260LE) 3179ccm M 96.24 16860

S 3.2 Benzin 3179 196kW (266LE) 3179ccm M 96.24 17996

Tovább olvasom
A Bosch csoport különböző technológiák és szolgáltatások vezető nemzetközi szállítója. Világszerte mintegy 395 000 munkatársat foglalkoztat (2020. december 31-én) és 71,5 milliárd euró árbevételt ért el 2020-ban. A cégcsoport négy üzleti területen végzi tevékenységét, ezek a mobilitási megoldások, az ipari technika, a fogyasztási cikkek, valamint az energia- és épülettechnika. Az autóipar területén a Bosch a világ elsőszámú felszerelés- és innovációs vezetője, amely eredeti és utángyártott termékeket gyárt és forgalmaz. A Bosch a világ különböző autógyártóinak szállít autóalkatrészeket. Nagy az esélye annak, hogy az Ön járművében lévő számos alkatrészt is a Bosch gyártotta. A Bosch alkatrészek a tartósság, a megbízhatóság, a kiváló minőség és az innováció szinonimái. Számos Bosch-alkatrész szolgált a mai gépjárművekben használt modern technológiák alapjául. A vállalat világszerte számos szabadalommal rendelkezik, és jelentős bevételeket fektetett a kutatásba és fejlesztésbe a különböző területeken, beleértve az autóalkatrészeket, háztartási készülékeket, elektromos szerszámokat és biztonsági rendszereket. Az alapítójáról elnevezett Robert Bosch GmbH az egyik legnagyobb és legrégebbi autóalkatrész-gyártó. A Boscht 1886. november 15-én alapították a Precíziós Mechanika és Elektrotechnika Műhelyeként. A jelenlegi nevet 1937-ben kapta meg. A vállalat székhelye Stuttgartban, Németországban található. Gyártó és forgalmazó központjai a világ minden táján, többek között Észak-Amerikában, Ausztráliában és Ázsiában találhatók. A Bosch által gyártott autóalkatrészek sorában szerepelnek a generátorok, indítók, motorpozíció-érzékelők, gyújtáselemek, üzemanyagrendszerek, akkumulátorok, kormányrendszerek és ablaktörlő lapátok. A Bosch 1887-ben vezette be az első kisfeszültségű mágneszáras gyújtást a helyhez kötött benzinmotorokhoz. Egy évtizeddel később, 1897-ben a Bosch bevezette a belső égésű motorok mágneszáras gyújtószerkezeteit. 1902-ben a márka piacra dobta első sikeres nagyfeszültségű gyújtógyertyáit. A Bosch 1913-ban és 1926-ban kezdett el fényszórók és ablaktörlők gyártásával foglalkozni. 1927-ben a márka mérföldkövet ért el az első dízel üzemanyag-befecskendező szivattyú bevezetésével. Ez a rendszer a modern dízel befecskendező rendszer előfutára volt. Az első személyautó dízel befecskendező szivattyút 1936-ban építették be egy Mercedes-Benz járműbe. A Bosch 1976-ban kezdett oxigénérzékelőket kínálni. 1978-ban a vállalat bevezette a blokkolásgátló fékrendszert (ABS), amely az ABS-érzékelő segítségével megakadályozza a kerekek blokkolását csúszós útviszonyok között. A Bosch a kipörgésgátló rendszerek, az elektronikus menetstabilizáló programok (ESP), az autórádiók és a fedélzeti navigációs rendszerek specializációjáról is ismert. 1986-ban és 1995-ben jelentek meg a Bosch kipörgésgátló rendszerei, illetve ESP-jei. 1980-ban a Bosch elsőként vezette be az elektronikus légzsákvezérlő rendszereket a járművekben. Ezeket kezdetben a Mercedes S-osztályú autókban alkalmazták. A vállalat 2010-ben elsőként vezette be az automatikus vészfékező mechanizmust. Ez a rendszer figyelmezteti a vezetőt, hogy fékezzen, ha az autó közelében lévő tárgyat észlel, és úgy érzi, hogy ütközés fenyeget. Ha a vezető nem reagál, a rendszer automatikusan aktiválja a fékező mechanizmust, hogy megállítsa a járművet. A Bosch hibrid rendszereket is szállít különböző márkákhoz, többek között a Peugeot-hoz, a Volkswagenhez és a Porschéhez.
Tovább olvasom