Powered by Smartsupp Renault CLIO I 1990-1998 (B/C57, 5/357) első tengely bal első tengely jobb torony csapágy gólyaláb
Univerzális menü

Sachs támcsapágy gólyaláb első tengely bal,első tengely jobb

Renault Clio
Cikkszám: 802 310
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 2857377
2 munkanap alatt beszerezhető 1 db.
Bolti ár:
9 170 Ft
-17%
Online ár:
7 640 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Tengelyenként
2
Alternatív javítókészlet
802 278
Beépítési oldal
Első tengely bal
Beépítési oldal
Első tengely jobb
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2
golyóscsapágy nélkül
OE-számhoz
77 00 827 436
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

1.2 (B/C/S572) benzin (1.2 8V 44kw 60LE 1171ccm) Eng.code: E5F710 Type id: 23305

1.2 (B/C/S577) benzin (1.2 8V 40kw 54LE 1239ccm) Eng.code: C3G720 Type id: 14908

1.2 (B/C/S57A, B/C57S, 5/357F, 5/357J, 5/357L, 5/357R) benzin (1.2 8V 43kw 58LE 1171ccm) Eng.code: E7F700,E7F708,E7F750 Type id: 2128

1.2 (B/C57R, B575, B57A) benzin (1.2 8V 40kw 54LE 1171ccm) Eng.code: E7F700,E7F704,E7F706,E7F708,E7F750 Type id: 11416

1.4 (B/C57T, B/C57Y) benzin (1.4 8V 58kw 79LE 1390ccm) Eng.code: E7J601,E7J718,E7J719,E7J754 Type id: 2129

1.4 (B57J, C57J, B57P) benzin (1.4 8V 55kw 75LE 1390ccm) Eng.code: E6J718,E7J756,E7J757 Type id: 17854

1.8 (B/C57C, C579, B/C57U) benzin (1.8 8V 66kw 90LE 1794ccm) Eng.code: F3P710,F3P712,F3P714 Type id: 3767

1.8 16V (C57D) benzin (1.8 16V 99kw 135LE 1764ccm) Eng.code: F7P722 Type id: 2130

1.8 Rsi (B/C579) benzin (1.8 8V 80kw 109LE 1794ccm) Eng.code: F3P712 Type id: 4806

1.9 D (B/C/S576, B/C/S57L) diesel (1.9 8V 47kw 64LE 1870ccm) Eng.code: F8Q730,F8Q732 Type id: 2127

Williams (B/C57M) benzin (2.0 16V 108kw 147LE 1998ccm) Eng.code: F7R700 Type id: 4807

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom