Powered by Smartsupp Renault CLIO III 2005-2014 (BR0/1, CR0/1) hátsótengely futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 36-239009
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2878845
Termékfotó
Spidan futómű rugó hátsótengely,268mm
Gyártó: SPIDAN
Cikkszám: 85385
Kártyaszám: 2876607
5
27 580 Ft-tól
Rugóforma:
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Beépítési oldal:
hátsótengely
Színjelzés:
piros
Színjelzés:
zöld
huzalátmérő [mm]:
13
Hossz [mm]:
268
Külső átmérő [mm]:
134
Tömeg [kg]:
2
Vastagság [mm]:
13
Garancia:
5 év vagy 60.000 km garancia, páronként cserélhető
Színjelzés:
zöld (2x)
Termékfotó
Suplex futómű rugó hátsótengely,268mm
Gyártó: SUPLEX
Cikkszám: 27236
Kártyaszám: 2876616
3
18 180 Ft-tól
Rugóforma:
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Beépítési oldal:
hátsótengely
Színjelzés:
piros
Színjelzés:
zöld
huzalátmérő [mm]:
13
Hossz [mm]:
268
Külső átmérő [mm]:
134
Tömeg [kg]:
2
Színjelzés:
zöld (2x)
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

RENAULT (82 00 482 165)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Tovább olvasom

1.4 16V benzin (1.4 16V 72kw 98LE 1390ccm) Eng.code: K4J780 Type id: 19050

1.6 16V (BR05, BR0B, BR0Y, BR15, BR1J, BR1M, BR1Y, CR0B,... benzin (1.6 16V 82kw 112LE 1598ccm) Eng.code: K4M800,K4M801 Type id: 19049

1.6 16V (BR09, BR0T, CR09, CR0T) benzin (1.6 16V 65kw 88LE 1598ccm) Eng.code: K4M804 Type id: 19048

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom