Powered by Smartsupp Renault CLIO IV 2012- (BH) kuplungkészlet
Univerzális menü

Sachs kuplungkészlet kinyomócsapágy nélkül

Renault Clio 1.1 benzin
Cikkszám: 3000 950 682
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 2882054
Termékfotó
Rymec kuplungkészlet központi kinyomó nélkül
Gyártó: RYMEC
Cikkszám: JT1764
Kártyaszám: 2881110
11
47 864 Ft-tól
többrészes:
kétrészes
Fogszám:
26
Agyprofil:
20.1x21.9
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Központi kinyomó nélkül
Tengelykapcsoló nyomólap külső átmérő [mm]:
200
Dörzsbevonat külső átmérő 1 [mm]:
200
Termékfotó
Valeo kuplungkészlet kuplung nyomólappal,központi kinyomó nélkül
Gyártó: VALEO
Cikkszám: 832227
Kártyaszám: 2882056
6
63 382 Ft-tól
Új alkatrész:
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
kuplung nyomólappal
Tengelykapcsoló nyomólap külső átmérő [mm]:
200
Kinyomó erő [N]:
3 850
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
kuplungtárcsával
Fogszám:
26
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Központi kinyomó nélkül
Tömeg [kg]:
4,24
Előfeszítő erő [N]:
3 850
Tömeg [kg]:
4,15
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
kinyomócsapágy nélkül
Tömeg [kg]:
4,04
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

RENAULT (30 10 109 96R)
RENAULT (30 21 029 34R)


Tovább olvasom
Átmérő [mm]
200
Fogszám
26
csak készletben elérhető
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2
kinyomócsapágy nélkül
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

1.2 16V (BHA1, BHAK, BHMG, BHMK) benzin (1.1 16V 55kw 75LE 1149ccm) Eng.code: D4F740 Type id: 126404

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom