Univerzális menü

Bilstein támcsapágy gólyaláb

B1 OE Replacement
Cikkszám: 12-234059
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2891307
2 munkanap alatt beszerezhető 7 db.
Bolti ár:
41 950 Ft
-9%
Online ár:
38 130 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 11:00-ig leadott rendelés másnap; 11:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 11:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés 2 munkanap múlva 9:00-tól; 11:00 után leadott esetén 3 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 11:00-ig leadott rendelést másnap; 11:00 után leadott rendelést 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanyagok folyadékok patent izzó nem visszáruzható! Visszáruzandó alkatrészeket hat napon belül eredeti csomagolásban sértetlenül vesszük vissza. Cseredarabokat tisztán sértetlenül ledugózva eredeti csomagolásban 1 éven belül vesszük vissza. (33)

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

RENAULT (77 01 207 350)
RENAULT (7701208419)


További olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

1.9 dCi (JK0U JK0G) Dízel 1870 88kW (120LE) 1870ccm F9Q 680F9Q 820F9Q 826 17125

2.0 (JK09) Benzin 1998 100kW (136LE) 1998ccm F4R 792 17098

2.0 (JK0A JK1D JK0N) Benzin 1998 125kW (170LE) 1998ccm F4R 796F4R 797F4R 896F4R 897 18679

2.0 Turbo (JK0A JK0B JK0N) Benzin 1998 120kW (163LE) 1998ccm F4R 794F4R 795F4R 796F4R 797 16869

2.0 dCi (JK01 JK02 JK1J JK1K JK1H) Dízel 1995 110kW (150LE) 1995ccm M9R 740M9R 750M9R 814M9R 815M9R 858 19358

2.0 dCi (JK02 JK03) Dízel 1995 96kW (131LE) 1995ccm M9R 740M9R 750M9R 760M9R 761M9R 762M9R 763 22488

2.0 dCi (JK03 JK04 JK1C JK1G JK1J JK1K) Dízel 1995 127kW (173LE) 1995ccm M9R 760M9R 761M9R 762M9R 763M9R 812M9R 815M9R 859 19359

2.2 dCi (JK07) Dízel 2188 102kW (139LE) 2188ccm G9T 645 19675

2.2 dCi (JK0H) Dízel 2188 110kW (150LE) 2188ccm G9T 742G9T 743 16870

3.0 dCi (JK0E JK0Y) Dízel 2958 133kW (181LE) 2958ccm P9X 715 19360

3.0 dCi (JK0J JK0V) Dízel 2958 130kW (177LE) 2958ccm P9X 701 17097

3.0 dCi Dízel 2958 120kW (163LE) 2958ccm P9X 701P9X 715 53613

3.5 V6 (JK00 JK0F JK0P JK0S JK0W) Benzin 3498 177kW (241LE) 3498ccm V4Y 711V4Y 715 17096

2.0 16 V Turbo Benzin 1998 125kW (170LE) 1998ccm F4R 766F4R 767 18611

2.0 16V Turbo (BJ0K) Benzin 1998 120kW (163LE) 1998ccm F4R 762F4R 763 16418

2.0 dCi (BJ03 BJ0B) Dízel 1995 127kW (173LE) 1995ccm M9R 760M9R 762M9R 763 19555

2.0 dCi (BJ03) Dízel 1995 110kW (150LE) 1995ccm M9R 760 19554

2.2 dCi (BJ0E BJ0F BJ0G BJ0H) Dízel 2188 102kW (140LE) 2188ccm G9T 600G9T 606G9T 607G9T 700G9T 702 18353

2.2 dCi (BJ0E BJ0F) Dízel 2188 110kW (150LE) 2188ccm G9T 702G9T 703 16422

2.2 dCi (BJ0H) Dízel 2188 85kW (116LE) 2188ccm G9T 600G9T 702 18612

2.2 dCi (BJ0M) Dízel 2188 83kW (113LE) 2188ccm G9T 700G9T 702 10870

3.0 dCi (BJ0J BJ0N) Dízel 2958 130kW (177LE) 2958ccm P9X 701 16423

3.0 dCi (BJ0S) Dízel 2958 133kW (181LE) 2958ccm P9X 715 19556

3.5 (BJ01) Benzin 3498 170kW (231LE) 3498ccm V4Y 715 28369

3.5 V6 (BJ0R BJ0V BJ0U) Benzin 3498 177kW (241LE) 3498ccm V4Y 701V4Y 711V4Y 715 16419

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom