Univerzális menü

Bilstein támcsapágy gólyaláb

B1 OE Replacement
Cikkszám: 12-234196
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2894857
1 munkanap alatt beszerezhető 4 db.
Bolti ár:
20 500 Ft
-12%
Online ár:
17 980 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 12:00-ig leadott rendelés esetén még aznap; 12:00 után leadott rendelés esetén következő munkanap lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 10:00-ig leadott rendelés esetén még aznap 15:30 után; 10:00 után leadottrendelés esetén következő munkanap 09:00-tól lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 12:00-ig leadott rendelés esetén következő munkanap 09:00-tól; 12:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva 09:00-tól lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 11:00-ig leadott rendelést aznap; 11:00 után leadott rendelést következő munkanap átadjuk futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

(27)

Termékfotó
Febi Bilstein támcsapágy gólyaláb gumi/fém,első tengely bal,első tengely jobb
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 49852
Kártyaszám: 2894332
27
11 470 Ft-tól
Belső átmérő [mm]:
13
Anyag:
Gumi/fém
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Tömeg [kg]:
0,68
OE-számhoz:
54 32 000 01R
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Beépítési oldal:
elsőtengely
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Szervizinformáció figyelembe veendő:
Termékfotó
Febi Bilstein támcsapágy gólyaláb gumi/fém,első tengely bal,első tengely jobb
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 49853
Kártyaszám: 2894333
6
15 610 Ft-tól
Belső átmérő [mm]:
13
Anyag:
Gumi/fém
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Tömeg [kg]:
1,05
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
görgőscsapággyal
OE-számhoz:
54 3A 036 61R SK
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

RENAULT (543200001R)
RENAULT (543256557R)
RENAULT (543A03661R)


További olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

1.5 dCi (L30A) Dízel 1461 63kW (86LE) 1461ccm K9K 830 32953

1.5 dCi (L30B) Dízel 1461 78kW (106LE) 1461ccm K9K 832 32954

1.5 dCi (L30D L30L L306 L33F L33L L33M L33V L33W) Dízel 1461 81kW (110LE) 1461ccm K9K 656K9K 657K9K 836K9K 837 31725

1.5 dCi (L30S) Dízel 1461 66kW (90LE) 1461ccm K9K 834 31724

1.6 16V (L301 L30F L30P L30R) Benzin 1598 81kW (110LE) 1598ccm K4M 838K4M 839 31722

1.6 16V (L304 L305 L30H) Benzin 1598 82kW (111LE) 1598ccm K4M 838 5089

2.0 16V (L30C L30G L30T L30V) Benzin 1997 103kW (140LE) 1997ccm M4R 714M4R 751 31723

Z.E. villamos 0 70kW (95LE) 0ccm 5AM 400 9245

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom