Powered by Smartsupp Renault KADJAR 2015- (HA, HL) fékcső
Univerzális menü

Bosch fékcső 622mm

Renault Kadjar
Cikkszám: 1 987 481 A40
Gyártó: BOSCH
Kártyaszám: 2903361

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

RENAULT (46 21 172 44R)
RENAULT (46 21 183 61R)


Tovább olvasom
Hossz [mm]
622
Külső menet 2 [mm]
M10x1
Belső menet 1 [mm]
M10x1
Tovább olvasom

1.2 TCe 130 benzin (1.2 16V 96kw 130LE 1197ccm) Eng.code: H5F408 Type id: 111760

1.3 TCe 140 (HLNB, HLN1) benzin (1.3 16V 103kw 140LE 1332ccm) Eng.code: H5H470,H5H490 Type id: 132161

1.3 TCe 160 (HLN2) benzin (1.3 16V 116kw 158LE 1332ccm) Eng.code: H5H490 Type id: 145212

1.3 TCe 160 (HLNC) benzin (1.3 16V 117kw 160LE 1332ccm) Eng.code: H5H470 Type id: 132945

1.5 dCi 110 (HLA3) diesel (1.5 8V 81kw 110LE 1461ccm) Eng.code: K9K646,K9K647,K9K648,K9K649 Type id: 111757

1.6 TCe 165 benzin (1.6 16V 120kw 163LE 1618ccm) Eng.code: M5M460 Type id: 125992

1.6 dCi 130 4x4 diesel (1.6 16V 96kw 130LE 1598ccm) Eng.code: R9M414 Type id: 111759

1.6 dCi 130 diesel (1.6 16V 96kw 130LE 1598ccm) Eng.code: R9M414 Type id: 111758

1.7 Blue dCi 150 (HLA7) diesel (1.7 16V 110kw 150LE 1749ccm) Eng.code: R9N401 Type id: 136766

Tovább olvasom
A Bosch csoport különböző technológiák és szolgáltatások vezető nemzetközi szállítója. Világszerte mintegy 395 000 munkatársat foglalkoztat (2020. december 31-én) és 71,5 milliárd euró árbevételt ért el 2020-ban. A cégcsoport négy üzleti területen végzi tevékenységét, ezek a mobilitási megoldások, az ipari technika, a fogyasztási cikkek, valamint az energia- és épülettechnika. Az autóipar területén a Bosch a világ elsőszámú felszerelés- és innovációs vezetője, amely eredeti és utángyártott termékeket gyárt és forgalmaz. A Bosch a világ különböző autógyártóinak szállít autóalkatrészeket. Nagy az esélye annak, hogy az Ön járművében lévő számos alkatrészt is a Bosch gyártotta. A Bosch alkatrészek a tartósság, a megbízhatóság, a kiváló minőség és az innováció szinonimái. Számos Bosch-alkatrész szolgált a mai gépjárművekben használt modern technológiák alapjául. A vállalat világszerte számos szabadalommal rendelkezik, és jelentős bevételeket fektetett a kutatásba és fejlesztésbe a különböző területeken, beleértve az autóalkatrészeket, háztartási készülékeket, elektromos szerszámokat és biztonsági rendszereket. Az alapítójáról elnevezett Robert Bosch GmbH az egyik legnagyobb és legrégebbi autóalkatrész-gyártó. A Boscht 1886. november 15-én alapították a Precíziós Mechanika és Elektrotechnika Műhelyeként. A jelenlegi nevet 1937-ben kapta meg. A vállalat székhelye Stuttgartban, Németországban található. Gyártó és forgalmazó központjai a világ minden táján, többek között Észak-Amerikában, Ausztráliában és Ázsiában találhatók. A Bosch által gyártott autóalkatrészek sorában szerepelnek a generátorok, indítók, motorpozíció-érzékelők, gyújtáselemek, üzemanyagrendszerek, akkumulátorok, kormányrendszerek és ablaktörlő lapátok. A Bosch 1887-ben vezette be az első kisfeszültségű mágneszáras gyújtást a helyhez kötött benzinmotorokhoz. Egy évtizeddel később, 1897-ben a Bosch bevezette a belső égésű motorok mágneszáras gyújtószerkezeteit. 1902-ben a márka piacra dobta első sikeres nagyfeszültségű gyújtógyertyáit. A Bosch 1913-ban és 1926-ban kezdett el fényszórók és ablaktörlők gyártásával foglalkozni. 1927-ben a márka mérföldkövet ért el az első dízel üzemanyag-befecskendező szivattyú bevezetésével. Ez a rendszer a modern dízel befecskendező rendszer előfutára volt. Az első személyautó dízel befecskendező szivattyút 1936-ban építették be egy Mercedes-Benz járműbe. A Bosch 1976-ban kezdett oxigénérzékelőket kínálni. 1978-ban a vállalat bevezette a blokkolásgátló fékrendszert (ABS), amely az ABS-érzékelő segítségével megakadályozza a kerekek blokkolását csúszós útviszonyok között. A Bosch a kipörgésgátló rendszerek, az elektronikus menetstabilizáló programok (ESP), az autórádiók és a fedélzeti navigációs rendszerek specializációjáról is ismert. 1986-ban és 1995-ben jelentek meg a Bosch kipörgésgátló rendszerei, illetve ESP-jei. 1980-ban a Bosch elsőként vezette be az elektronikus légzsákvezérlő rendszereket a járművekben. Ezeket kezdetben a Mercedes S-osztályú autókban alkalmazták. A vállalat 2010-ben elsőként vezette be az automatikus vészfékező mechanizmust. Ez a rendszer figyelmezteti a vezetőt, hogy fékezzen, ha az autó közelében lévő tárgyat észlel, és úgy érzi, hogy ütközés fenyeget. Ha a vezető nem reagál, a rendszer automatikusan aktiválja a fékező mechanizmust, hogy megállítsa a járművet. A Bosch hibrid rendszereket is szállít különböző márkákhoz, többek között a Peugeot-hoz, a Volkswagenhez és a Porschéhez.
Tovább olvasom