Univerzális menü

Bilstein támcsapágy gólyaláb

B1 OE Replacement
Cikkszám: 12-244904
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2903969
2 munkanap alatt beszerezhető 3 db.
Bolti ár:
31 480 Ft
-9%
Online ár:
28 620 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Monroe támcsapágy gólyaláb görgőscsapággyal
Gyártó: MONROE
Cikkszám: MK326
Kártyaszám: 2392376
23
17 720 Ft-tól
Tömeg [kg]:
1,1
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
görgőscsapággyal
Garancia:
5 év garancia
Csomagolási hossz [mm]:
22,6
Csomagolási szélesség [cm]:
5,6
Csomagolási magasság [cm]:
22,2
Termékfotó
Sachs támcsapágy gólyaláb első tengely bal,első tengely jobb
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 803 072
Kártyaszám: 2392379
8
11 390 Ft-tól
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Tengelyenként:
2
OE-számhoz:
415 323 00 20
OE-számhoz:
82 00 591 283
OE-számhoz:
A 415 323 00 20
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Termékfotó
Febi Bilstein támcsapágy gólyaláb 153mm,137mm,gumi/fém,első tengely bal
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 32787
Kártyaszám: 2392828
45
9 470 Ft-tól
Hossz [mm]:
153
Szélesség [mm]:
137
Vastagság [mm]:
54
Belső átmérő [mm]:
13
Magasság [mm]:
54
Belső menet mérete:
M8 x 1,25
Anyag:
Gumi/fém
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Tömeg [kg]:
0,91
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Beépítési oldal:
elsőtengely
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Szervizinformáció figyelembe veendő:
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

MERCEDES-BENZ (415 323 02 20)

RENAULT (543A 053 33R)
RENAULT (77 01 209 840)
RENAULT (7701209840SK)
RENAULT (8200 591 283)


További olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

1.5 dCi 105 (KW0F) Dízel 1461 76kW (103LE) 1461ccm K9K 806 23466

1.5 dCi 70 (KW0V KW0A) Dízel 1461 50kW (68LE) 1461ccm K9K 800K9K 802 23464

1.5 dCi 80 (KW15) Dízel 1461 59kW (80LE) 1461ccm K9K 872 135954

1.5 dCi 85 (KW0K KW0L KW0B) Dízel 1461 63kW (86LE) 1461ccm K9K 802K9K 812 23465

1.5 dCi 90 (KW05 KW08 KW0G KW11) Dízel 1461 66kW (90LE) 1461ccm K9K 608K9K 628K9K 808 58648

1.5 dCi 90 (KW18) Dízel 1461 67kW (91LE) 1461ccm K9K 647 128473

1.5 dCi 95 (KW16) Dízel 1461 70kW (95LE) 1461ccm K9K 872 137732

1.5 dCi Dízel 1461 78kW (106LE) 1461ccm K9K 804 58574

1.6 (KW00 KW0Y KW0E KW0N KW0P) Benzin 1598 64kW (87LE) 1598ccm K7M 750 23460

1.6 16V (KW03 KW09 KW0D KW0U KW0W KW13) Benzin 1598 78kW (106LE) 1598ccm K4M 830K4M 831K4M 834K4M 835K4M 836 23462

1.6 16V FLEX (KW01) Benzin/Etanol 1598 78kW (106LE) 1598ccm K4M 834K4M 835 30388

1.5 dCi 105 (FW0F) Dízel 1461 76kW (103LE) 1461ccm K9K 806 23495

1.5 dCi 110 (FW0C FW0H) Dízel 1461 80kW (109LE) 1461ccm K9K 804K9K 816 11069

1.5 dCi 115 (FW17) Dízel 1461 85kW (116LE) 1461ccm K9K 872 139308

1.5 dCi 70 (FW0A KW0V) Dízel 1461 50kW (68LE) 1461ccm K9K 800 23493

1.5 dCi 85 (FW0K FW0L FW0B) Dízel 1461 63kW (86LE) 1461ccm K9K 802K9K 812 23494

1.5 dCi 90 (FW0G FW05 FW08 FW11) Dízel 1461 66kW (90LE) 1461ccm K9K 608K9K 628K9K 808 32805

1.5 dCi 95 (FW16) Dízel 1461 70kW (95LE) 1461ccm K9K 872 139307

1.6 (FW00 FW0E FW0N FW0P FW0Y) Benzin 1598 64kW (87LE) 1598ccm K7M 750 23491

1.6 16V (FW03 FW09 FW0D FW0U FW0W FW13) Benzin 1598 78kW (106LE) 1598ccm K4M 830K4M 831K4M 834 23492

Z.E. (FW0Z FW1Z) villamos 0 44kW (60LE) 0ccm 5AM 4005AQ 604 8476

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom