Univerzális menü

Bilstein támcsapágy gólyaláb első tengely bal

B1 OE Replacement
Cikkszám: 12-254095
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2910890
2 munkanap alatt beszerezhető 1 db.
Bolti ár:
22 480 Ft
-9%
Online ár:
20 440 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Monroe támcsapágy gólyaláb görgőscsapággyal
Gyártó: MONROE
Cikkszám: MK334R
Kártyaszám: 2637947
12
22 560 Ft-tól
Tömeg [kg]:
0,5
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
görgőscsapággyal
Csomagolási hossz [mm]:
23,9
Csomagolási szélesség [cm]:
10,2
Csomagolási magasság [cm]:
22,3
Garancia:
5 év garancia
Páros cikkszám:
MK335L
Termékfotó
Monroe támcsapágy gólyaláb görgőscsapággyal
Gyártó: MONROE
Cikkszám: MK335L
Kártyaszám: 2637948
15
28 420 Ft-tól
Tömeg [kg]:
0,5
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
görgőscsapággyal
Csomagolási hossz [mm]:
23,9
Csomagolási szélesség [cm]:
10,2
Csomagolási magasság [cm]:
22,3
Garancia:
5 év garancia
Páros cikkszám:
MK334R
További termékek
Beépítési oldal
Első tengely bal
Páros cikkszám
12-254088
Tovább olvasom

2.0 dCi (HY0K) Dízel 1995 110kW (150LE) 1995ccm M9R 855M9R 856M9R 862M9R 865M9R 866 26653

2.0 dCi 4x4 (HY0B) Dízel 1995 127kW (173LE) 1995ccm M9R 830 26655

2.0 dCi 4x4 (HY0K) Dízel 1995 110kW (150LE) 1995ccm M9R 832M9R 833M9R 834M9R 835M9R 836M9R 838M9R 850M9R 855M9R 856M9R 862M9R 865M9R 866 26654

2.5 (HY0C HY0N) Benzin 2488 126kW (171LE) 2488ccm 2TR 7002TR 7022TR 703 27548

2.5 4x4 (HY0C HY0N) Benzin 2488 126kW (171LE) 2488ccm 2TR 7002TR 7022TR 703 27549

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom