Univerzális menü

Bilstein lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül szem

BILSTEIN - B4 OE Replacement
Cikkszám: 19-100067
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2917839
2 munkanap alatt beszerezhető 3 db.
Bolti ár:
40 500 Ft
-9%
Online ár:
36 820 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Japanparts lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,egycsöves,felül szem
Gyártó: JAPANPARTS
Cikkszám: MM-00409
Kártyaszám: 2912109
14
9 600 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Lengéscsillapító-rendszer:
Egycsöves
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító rögzítés:
felül szem
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Termékfotó
Kyb lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,egycsöves,felül szem
Gyártó: KYB
Cikkszám: 551808
Kártyaszám: 2912126
16
36 990 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Lengéscsillapító-rendszer:
Egycsöves
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító rögzítés:
felül szem
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Termékfotó
Monroe lengéscsillapító gáznyomásos,egycsöves,felül szem
Gyártó: MONROE
Cikkszám: G52024
Kártyaszám: 2917844
11
24 030 Ft-tól
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Lengéscsillapító-rendszer:
Egycsöves
Lengéscsillapító rögzítés:
felül szem
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Tömeg [kg]:
2,1
Furatátmérő [mm]:
46
Hossz 1 [mm]:
416
Hossz 2 [mm]:
465
Garancia:
5 év garancia páronként cserélhető tartozékokkal
dugattyúrúd átmérő [mm]:
11
A javasolt tartozék cikkszáma:
MK154
Csomagolási hossz [mm]:
60
Csomagolási szélesség [cm]:
7,2
Csomagolási magasság [cm]:
7,2
A javasolt tartozék cikkszáma:
MK154R
A javasolt tartozék cikkszáma:
MK155L
Termékfotó
Optimal lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül szem
Gyártó: OPTIMAL
Cikkszám: A-2032G
Kártyaszám: 2917846
9
21 490 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító-típus:
rugóstagos lengéscsillapító
Lengéscsillapító rögzítés:
felül szem
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító-rendszer:
erősített csillapítás
Futómű:
szabványos futóművel szerelt járművekhez
dugattyúrúd átmérő [mm]:
12,5
Rugóstag külső átmérő [mm]:
48
További termékek
Beépítési oldal
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
Nem rugótartó lengéscsillapító
Lengéscsillapító rögzítés
felül szem
Lengéscsillapító rögzítés
alul szem
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Tovább olvasom

1.6 16V (K568) Benzin 1598 79kW (107LE) 1598ccm K4M 720K4M 724 10267

1.8 (K56S/T/0) Benzin 1794 66kW (90LE) 1794ccm F3P 670F3P 678 5246

1.8 (K56Z) Benzin 1794 69kW (94LE) 1794ccm F3P 678F3P 720F3P 724 5247

1.8 16V (K563 K564) Benzin 1783 88kW (120LE) 1783ccm F4P 760 10266

1.9 dCi (K56W) Dízel 1870 79kW (107LE) 1870ccm F9Q 718 12640

1.9 dTi (K56J) Dízel 1870 72kW (98LE) 1870ccm F9Q 710F9Q 716F9Q 717 8992

2.0 (K56C/H) Benzin 1998 83kW (113LE) 1998ccm F3R 722F3R 723 5248

2.0 16V (A56A/B) Benzin 1998 103kW (140LE) 1998ccm F4R 780 19498

2.0 16V (K56D/M) Benzin 1948 102kW (139LE) 1948ccm N7Q 700N7Q 704 5245

2.0 Benzin 1998 84kW (114LE) 1998ccm F3R 728F3R 768 30409

2.2 D (K56F/2 S56F) Dízel 2188 61kW (83LE) 2188ccm G8T 706G8T 752G8T 790G8T 794 5250

2.2 dT (K569) Dízel 2188 83kW (113LE) 2188ccm G8T 760 5585

3.0 (K56R K565) Benzin 2963 123kW (167LE) 2963ccm Z7X 765 5586

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom