Univerzális menü

Bosch generátor 155amper,többszörös szíjtárcsával,vákuumszivattyú nélkül

Opel Movano,Renault Laguna,Master,Vel Satis
Cikkszám: 0 986 046 250
Gyártó: BOSCH
Kártyaszám: 2921777
2 munkanap alatt beszerezhető 2 db.
Bolti ár:
91 010 Ft
-7%
Online ár:
84 270 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

NISSAN (2310000QA5)

OPEL (4416485)
OPEL (93188332)

RENAULT (77 11 135 519)
RENAULT (82 00 175 210)
RENAULT (82 00 660 020)


További olvasom
cserealkatrész
Feszültség [V]
14
Generátor-töltőáram [A]
155
Rögzítési mód
kettős lengőkar
Generátor kivitel
vákuumszivattyú nélkül
Szíjtárcsa és generátor távolsága [mm]
33
Forgásirány
óramutató járásával megegyező forgásirány
Szíjtárcsák
többszörös szíjtárcsával
Rovátkák száma
6
Szíjtárcsaátmérő [mm]
50,5
Hossz [mm]
181,5
javasolt javítási kiterjesztés
Ékszíj/hosszbordás szíj
Tovább olvasom

2.5 DTI (ED HD UD0 UD4) Dízel 2463 84kW (115LE) 2463ccm G9U 720G9U 724G9U 750G9U 754 16471

2.5 DTI (JD) Dízel 2463 84kW (115LE) 2463ccm G9U 720G9U 724G9U 750G9U 754 16468

2.5 DTI (FD) Dízel 2463 84kW (115LE) 2463ccm G9U 720G9U 724G9U 754 16470

2.2 dCi (BG0F) Dízel 2188 110kW (150LE) 2188ccm G9T 700G9T 702 15772

2.2 dCi (KG0F) Dízel 2188 110kW (150LE) 2188ccm G9T 702 15775

2.2 dCi Dízel 2188 102kW (140LE) 2188ccm G9T 600G9T 706G9T 707 18645

2.2 dCI 90 Dízel 2188 66kW (90LE) 2188ccm G9T 720G9T 722G9T 750 15605

2.5 dCi 100 (ED4V ED8V) Dízel 2463 73kW (99LE) 2463ccm G9U 754 17998

2.5 dCi 120 Dízel 2463 84kW (115LE) 2463ccm G9U 720G9U 724G9U 750G9U 754 16490

2.2 dCI 90 Dízel 2188 66kW (90LE) 2188ccm G9T 720G9T 722G9T 750 15603

2.5 dCi 100 (JDCV) Dízel 2463 73kW (99LE) 2463ccm G9U 754 18001

2.2 dCI 90 Dízel 2188 66kW (90LE) 2188ccm G9T 720G9T 722G9T 750 15604

2.5 dCi 100 (FD0U FD0V) Dízel 2463 73kW (99LE) 2463ccm G9U 754 17999

2.5 dCi 120 Dízel 2463 84kW (115LE) 2463ccm G9U 720G9U 724G9U 750G9U 754 16489

2.2 dCi (BJ0E BJ0F BJ0G BJ0H) Dízel 2188 102kW (140LE) 2188ccm G9T 600G9T 606G9T 607G9T 700G9T 702 18353

2.2 dCi (BJ0E BJ0F) Dízel 2188 110kW (150LE) 2188ccm G9T 702G9T 703 16422

2.2 dCi (BJ0H) Dízel 2188 85kW (116LE) 2188ccm G9T 600G9T 702 18612

2.2 dCi (BJ0M) Dízel 2188 83kW (113LE) 2188ccm G9T 700G9T 702 10870

Tovább olvasom
A Bosch csoport különböző technológiák és szolgáltatások vezető nemzetközi szállítója. Világszerte mintegy 395 000 munkatársat foglalkoztat (2020. december 31-én) és 71,5 milliárd euró árbevételt ért el 2020-ban. A cégcsoport négy üzleti területen végzi tevékenységét, ezek a mobilitási megoldások, az ipari technika, a fogyasztási cikkek, valamint az energia- és épülettechnika. Az autóipar területén a Bosch a világ elsőszámú felszerelés- és innovációs vezetője, amely eredeti és utángyártott termékeket gyárt és forgalmaz. A Bosch a világ különböző autógyártóinak szállít autóalkatrészeket. Nagy az esélye annak, hogy az Ön járművében lévő számos alkatrészt is a Bosch gyártotta. A Bosch alkatrészek a tartósság, a megbízhatóság, a kiváló minőség és az innováció szinonimái. Számos Bosch-alkatrész szolgált a mai gépjárművekben használt modern technológiák alapjául. A vállalat világszerte számos szabadalommal rendelkezik, és jelentős bevételeket fektetett a kutatásba és fejlesztésbe a különböző területeken, beleértve az autóalkatrészeket, háztartási készülékeket, elektromos szerszámokat és biztonsági rendszereket. Az alapítójáról elnevezett Robert Bosch GmbH az egyik legnagyobb és legrégebbi autóalkatrész-gyártó. A Boscht 1886. november 15-én alapították a Precíziós Mechanika és Elektrotechnika Műhelyeként. A jelenlegi nevet 1937-ben kapta meg. A vállalat székhelye Stuttgartban, Németországban található. Gyártó és forgalmazó központjai a világ minden táján, többek között Észak-Amerikában, Ausztráliában és Ázsiában találhatók. A Bosch által gyártott autóalkatrészek sorában szerepelnek a generátorok, indítók, motorpozíció-érzékelők, gyújtáselemek, üzemanyagrendszerek, akkumulátorok, kormányrendszerek és ablaktörlő lapátok. A Bosch 1887-ben vezette be az első kisfeszültségű mágneszáras gyújtást a helyhez kötött benzinmotorokhoz. Egy évtizeddel később, 1897-ben a Bosch bevezette a belső égésű motorok mágneszáras gyújtószerkezeteit. 1902-ben a márka piacra dobta első sikeres nagyfeszültségű gyújtógyertyáit. A Bosch 1913-ban és 1926-ban kezdett el fényszórók és ablaktörlők gyártásával foglalkozni. 1927-ben a márka mérföldkövet ért el az első dízel üzemanyag-befecskendező szivattyú bevezetésével. Ez a rendszer a modern dízel befecskendező rendszer előfutára volt. Az első személyautó dízel befecskendező szivattyút 1936-ban építették be egy Mercedes-Benz járműbe. A Bosch 1976-ban kezdett oxigénérzékelőket kínálni. 1978-ban a vállalat bevezette a blokkolásgátló fékrendszert (ABS), amely az ABS-érzékelő segítségével megakadályozza a kerekek blokkolását csúszós útviszonyok között. A Bosch a kipörgésgátló rendszerek, az elektronikus menetstabilizáló programok (ESP), az autórádiók és a fedélzeti navigációs rendszerek specializációjáról is ismert. 1986-ban és 1995-ben jelentek meg a Bosch kipörgésgátló rendszerei, illetve ESP-jei. 1980-ban a Bosch elsőként vezette be az elektronikus légzsákvezérlő rendszereket a járművekben. Ezeket kezdetben a Mercedes S-osztályú autókban alkalmazták. A vállalat 2010-ben elsőként vezette be az automatikus vészfékező mechanizmust. Ez a rendszer figyelmezteti a vezetőt, hogy fékezzen, ha az autó közelében lévő tárgyat észlel, és úgy érzi, hogy ütközés fenyeget. Ha a vezető nem reagál, a rendszer automatikusan aktiválja a fékező mechanizmust, hogy megállítsa a járművet. A Bosch hibrid rendszereket is szállít különböző márkákhoz, többek között a Peugeot-hoz, a Volkswagenhez és a Porschéhez.
Tovább olvasom