Powered by Smartsupp Renault LAGUNA III 2007-2015 Grandtour (KT0/1) elsőtengely torony csapágy gólyaláb
Univerzális menü

Bilstein támcsapágy gólyaláb

B1 OE Replacement
Cikkszám: 12-238156
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2923662
2 munkanap alatt beszerezhető 2 db.
Bolti ár:
35 130 Ft
-9%
Online ár:
31 940 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

RENAULT (54 3A 000 04R)
RENAULT (54 3A 038 46R)
RENAULT (54 3A 040 89R)
RENAULT (543A04089RSK)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

1.5 dCi (BT00, BT0A, BT0T, BT1J) diesel (1.5 8V 81kw 110LE 1461ccm) Eng.code: K9K780,K9K782,K9K846 Type id: 23371

1.6 16V (BT04, BT0D, BT0U) benzin (1.6 16V 81kw 110LE 1598ccm) Eng.code: K4M824 Type id: 31198

2.0 16V (BT05, BT0F, BT0W) benzin (2.0 16V 103kw 140LE 1998ccm) Eng.code: M4R704 Type id: 23369

2.0 16V Hi-Flex (BT1H, BT1G, BT1K) benzin/etanol (2.0 16V 103kw 140LE 1997ccm) Eng.code: M4R726 Type id: 34751

1.5 dCi (KT0A, KT0R, KT02) diesel (1.5 8V 81kw 110LE 1461ccm) Eng.code: K9K780,K9K782,K9K846 Type id: 23376

1.6 16V (KT0D) benzin (1.6 16V 81kw 110LE 1598ccm) Eng.code: K4M824 Type id: 31529

2.0 16V (KT0F, KT0W) benzin (2.0 16V 103kw 140LE 1998ccm) Eng.code: M4R704 Type id: 23374

2.0 16V Hi-Flex (KT1H, KT1G, KT1K) benzin/etanol (2.0 16V 103kw 140LE 1997ccm) Eng.code: M4R704,M4R726 Type id: 34750

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom