Univerzális menü

Bilstein támcsapágy gólyaláb

B1 OE Replacement
Cikkszám: 12-238170
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2924177
2 munkanap alatt beszerezhető 4 db.
Bolti ár:
35 390 Ft
-9%
Online ár:
32 170 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

RENAULT (54 3A 000 02R)
RENAULT (54 3A 000 03R)
RENAULT (543A03826RSK)
RENAULT (54 3A 072 90R)


További olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

2.0 16V Turbo Benzin 1998 125kW (170LE) 1998ccm F4R 811 23370

2.0 GT Benzin 1998 150kW (204LE) 1998ccm F4R 800 26648

2.0 dCi (BT01 BT08 BT09 BT0E BT0K BT12 BT1C BT1D ... Dízel 1995 110kW (150LE) 1995ccm M9R 742M9R 744M9R 746M9R 748M9R 754M9R 802M9R 805M9R 808M9R 814M9R 845M9R 854M9R 858 23373

2.0 dCi (BT07 BT0J BT14 BT1A BT1S) Dízel 1995 96kW (131LE) 1995ccm M9R 742M9R 744M9R 802M9R 814M9R 854M9R 858 23372

2.0 dCi (BT0M BT0N BT0S BT19 BT1F) Dízel 1995 127kW (173LE) 1995ccm M9R 800M9R 806M9R 809M9R 815M9R 854M9R 857M9R 858 27531

2.0 dCi GT (BT11 BT1E BT1N) Dízel 1995 131kW (178LE) 1995ccm M9R 816M9R 820M9R 828 26649

3.0 dCi (BT03 BT13) Dízel 2998 173kW (235LE) 2998ccm V9X 791V9X 891 31528

3.5 V6 (BT0C BT0P) Benzin 3498 175kW (238LE) 3498ccm V4Y 713 8477

2.0 16V Turbo Benzin 1998 125kW (170LE) 1998ccm F4R 811 23375

2.0 dCi GT (KT11 KT1E KT1N) Dízel 1995 131kW (178LE) 1995ccm M9R 816M9R 820M9R 828 26651

3.5 V6 (KT0C KT0P) Benzin 3498 175kW (238LE) 3498ccm V4Y 713 8478

1.5 dCi Dízel 1461 81kW (110LE) 1461ccm K9K 846 59353

2.0 16V Turbo Benzin 1998 125kW (170LE) 1998ccm F4R 811F4Rt 811 27534

2.0 GT Benzin 1998 150kW (204LE) 1998ccm F4R 800 29964

2.0 dCi (DT01 DT08 DT09 DT0K DT12 DT1C DT1D DT1M ... Dízel 1995 110kW (150LE) 1995ccm M9R 744M9R 748M9R 754M9R 802M9R 805M9R 808M9R 814M9R 845M9R 854M9R 858 29965

2.0 dCi (DT0M DT0N DT0S DT19 DT1F) Dízel 1995 127kW (173LE) 1995ccm M9R 800M9R 806M9R 809M9R 815M9R 849M9R 854M9R 857 27535

2.0 dCi GT (DT11 DT1E DT1N) Dízel 1995 131kW (178LE) 1995ccm M9R 816M9R 820M9R 828 29966

3.0 dCi (DT03) Dízel 2998 173kW (235LE) 2998ccm V9X 791V9X 891 27533

3.0 dCi Dízel 2998 177kW (241LE) 2998ccm V9X 891 16123

3.5 V6 (DT0P) Benzin 3498 175kW (238LE) 3498ccm V4Y 713 27550

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom